someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

Poll: Americans See Iran As Enemy No. 1

 

 

IRAN HAS REPLACED IRAQ AS THE COUNTRY AMERICANS CONSIDER TO BE THEIRGREATER ANEMY. ACCORDING TO GALLUP POLL .CANADA AND GREATER BRITAIN WERE RANKED AS AMERICAN`S BEST FREIND

 

خوب به سلامتی معلوم شد بلاخره کی دوسته کی دشمن ...

ایران جایگزین عراق شد

دشمن درجه ۱ آمریکا ایران و بهترین دوستان آمریکا انگلستان کبیرو کانادا شناخته شدند

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما شنبه 6 اسفند 1384 ساعت 07:10 ب.ظ

باید از این بابت خوشحال باشیم یا ناراحت ...

اطهر شنبه 6 اسفند 1384 ساعت 07:20 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

درست است که من
همیشه از نگاه نادرست و طعنه‌ی تاریک ترسیده‌ام
درست است که زیرِ بوته‌ی باد سر بر خشتِ خالی نهاده‌ام
درست است که طاقتِ تشنگی در من نیست
اما با این همه گمان مَبَر که در بُرودتِ این بادها خواهم بُرید!
از جنوب که آمدم
لهجه‌ام شبیه سوال و ستاره بود
من شمال و جنوبِ جهان را نمی‌دانستم
هر کو پیاله‌ی آبی می‌دادم
گمانِ ساده می‌بُردم که از اولیای باران است
سرآغاز تمام پهنه‌ها
فقط میدان توپخانه و کوچه‌های سرچشمه بود
اصلا می‌ترسیدم از کسی بپرسم که این همه پنجره برای چیست؟
یا این همه آدمی چرا به سلام آدمی پاسخ نمی‌دهند ...!؟


به سلامتی باشه!

فرک یکشنبه 7 اسفند 1384 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام ... به نظرمن ما خیلی بدبختیم ... آخه چه گناهی کردیم ما ...

من من من نه بدا میگم دوشنبه 8 اسفند 1384 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام
سیما سیما سیما
سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما
سیما سیما سیما
سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما
سیما سیما سیما
سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما سیما
سیما سیما سیما
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد