someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

سال نو بر شما دوستان مهرابانم مبارک

 

 

 

خاک حدیث دیگری آغاز می کند 

و بر مرگ پیروز می شود 

شکوفه ها نوید زندگی جدیدی را بر ترنم باران به انسان هدیه می کنند و من در آغوش این خاک مقدس حضور روئیدن را حس می کنم

من آغاز یک پایانم 

و زندگی را برای شمایانی که زنده اید شاد می خواهم 

و بهار دل انگیز را همراه با نوروز (عید ملی ایرانیان ) تبریک می گویم 

سرشار از شادی ،شور وو شوق باشید. 

همیشه با شما هستم

نظرات 25 + ارسال نظر
نسیم شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

سحر جونم سال نو تو هم مبارک

e4lyas شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.1.mp3sara.com

سلام دوست عزیز / خسته نباشی
وبلاگ زیبا و جالب و پر محتوایی داری
لذت بردم
اگه به سایت من هم سری بزنی خوشحال میشم
http://www.1.mp3sara.com
منتظرت هستم

سیب ترش یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام سحری جونم امسال دومین عیدیه که جسم نازنینت بوی بهار رو لمس نمی کنه اما من اطمینان دارم روح لطیفت همه این زیبایی ها رو استشمام می کنه و لذت میبره
آروم باشی مهربونم بهارت مبارک بوس:

MAT یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://mat-city.blogsky.com

عیدت مبارک هر جا که هستی

الهام یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://...

سلام عزیزم. الهی قربونت برم عیدت مبارک.

سارا دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام دختر مهربون
وای که چقدر دلم برات تنگ شده
کلی دوست دارم
سال جدید شما هم مبارک باشه

......... دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

سحر جونم عیدت مبارک باشه
دوستی خودم

مونا چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام سحر خانومی
مهربونم
دلمون برات خیلی تنگ شده
کاشکی یک روزی همدیگر رو ببینیم
کاشکی زمانی که پیشمون بودی قدرتو بیشتر می دونستیم
کاشکی ..................................
i love you so much

در دل تاریکی شب
با چراغی به سراغم نرسید
هیچکس
موقع پژمردن فصل
با گلی تازه به باغم نرسید
هیچکس
هیچکس بازو به بازویم نداد ای روزگار
گل پریشان شد
زمستان شد بهار
از جوانی نیست چیزی یادگار
هیچکس این روزها هم درد و هم رازم نشد
آگه از درد من و دلسردی سازم نشد
باد زیر بال پروازم نشد
هیچکس

سالی به گرمی افتاب
به سبزی شالیزار
ابی مثل دریا
وبه سرخی شقایق برایت ارزومندم


فریبا شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

ای بابا آخه کی صبح روز هفت فروردین ساعت 7.30 میاد شرکت که من میام و تا ساعت 8.15 پشت در میشنیم؟میبینی سحری آخه آدم انقدر با پشتکار دیده بودی؟ راستی عید امسال خونه علی گواهینامه پایان تحصیلی تو دیدم..یادت باشه شیرینی ندادی به ما!!!!نا سلامتی خواهر شوهری گفتن بابا...:دی

سعید یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام...من خیلی وقته که می یام اینجا...ولی تا حالا کامنت نذاشتم...سحر خانوم عیدت مبارک...تو که اون بالاهایی سفارش ما پایینیارو بکن...فکر کنم زیاد دور نیس که ما هم....

نگار یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

خیلی سال نو ت مبارک باشه

عسل یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

دوست داریم سحری ..

غریبه دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام سحر خانوم
سال جدید مبارک باشه
با اینکه دیگه پیش ما نیستید ولی همجا میشه وجود شما را حس کرد
ما رو هم به یاد داشته باشید
دنیای جدید خوبی داشته باشید

سحر پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

سحرو عیدت مبارک همیشه بیادتم
اون بالا سفارش منو به خدا بکن که کمکم کنه نی نیم راحت دنیا بیاد
دوست دارم و می دونی که همیشه تو فکرتم

زنی از جنسی دیگر پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

عیدت مبارک نازنین تولدم بیا ...

.... شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام.سال نوت جدید عزیزم.خیییییییییییییییییییییییلی میدوستمت مهربون.

ارزو سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 07:50 ق.ظ

سلام سحر جونم سال نو مبارک باشه
دوست دارم خیلی زیاد

شهرزاد یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام عزیزم...
سال نو مبارک....
دیروز توی میدون آرژانتین ۵تا دختر رو سوار یه ۲۰۶ دیدم٬ یاد اون روزای خوب افتادم....مثل دیوونه ها توی ماشین رو نگاه میکردم به این امید که خودمونو باز هم کنار هم ببینم...
:(

سیب ترش یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

حدیث عشق من و تو،حدیث ابر بهاریست،تو از قبیله لبخند،من از قبیله اندوه.فضای فاصله صد آه،فضای فاصله صد کوه.....

یک دوست سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

کلی دوستی جونم سال جدیدت مبارک

.......... دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

خیلی دوست دارم
خیلی جات خالی هست
به یادتم

آیدا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

سحر جان بعضی روزا خیلی بهت فکر می کنم. دلم برات تنگ شده ...

ارزو یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 07:12 ق.ظ

یادت همیشه با ماست سحر خانومی

مینا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام علی آقا چرا نمی نویسی؟ما منتظریم............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد