someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

انرژی هسته ای یا پول برره ؟

این هم شده ماجرایی برای خودش
از دانشگاه که می یومدم یک خانومه داشت بچه کوچیکش را دعوا می کرد ...که ... بابات پول می ده که بری این آشغالها را بخری . آخر من و بابات را می کشی لازم نکرده و و و ...
سوار تاکسی شدم و توی فکر این جریان بودم که دیدم به به  که یک خانم داره می گه این ها را برا پسرم می خوام .. عاشق کیوون هست انقدر خوب اداشو در می یاره ....
موندم که خدای من داره چی می شه .... شب اخبار اعلام کرد که پول برره ای به عنوان پول جدید ایران در خارج نام گذاری شده ... و باور نکردنی هست که به قیمت ۱ دینار در کویت خریدو فروش می شه یعنی ... خدای من فاجعه است
حالا عمو محمود تحویل بگیر ....
yaveh_gooyan@yahoo.com 

این را هم یکی از دوستانم برام فرستاده بدنیست بخونید ....

اگر یک نفرو خیلی دوسش داری آزادش بذار، بذار هر جا دلش خواست بره، اگر برگشت باشه مال خودت تا قیامت اگر هم برنگشت بدون هیچ وقت مال تو نبوده که بخوای چیزی رو از دست داده باشی    ebham_2009

۲ سوال و تمام......

دیروز تمام سخنان عمو محمود رو دونه به دونه گوش دادم . و چه عمیق ...
خوب می دونید چی هست شاید من هنوز بچم 
خوب حالا باید ببینیم که جواب های این ۲ سوال را کی می دن ... تا عمو محمود سوال های بعدیش را مطرح کنه از قراره معلوم سوال زیاد هست اگر فرصتی برای مطرح کردنش بشه ....

چی میشه ؟

    yaveh_gooyan@yahoo.com

گربه یک چیزی میگه ....

امروز اولین جمله ای که شنیدم این بود ....... !!!! نمرد ؟؟؟؟؟
شارون هم شده برای ما داستانی نشستیم منتظریم که آدمها بمیرن .. که چی ؟؟؟؟
به هر حال کار ما شده دعا و نفرین و از رو پرچم کشورها با ماشین رد شدن ...
حتما حکمتی داره که من نمی دونم . شما می دونید ...؟  

   yaveh_gooyan@yahoo.com
 

Iran to buy airplanes from China

 

این چین هم شده داستانی برای خودش یادمه یک بار توی خیابون یک آقایی می گفت فقط ۲ تومان نگاه کردم دیدم کفشه . چه ارزون . دورشم خیلی شلوغ بود . همه می خریدن ... چه جورم ... از کجا رسید به کجا . از کفش شروع شد . حالا رسیده به هواپیما .. باز هم خدا عمرشون بده؛شاید باعث شد یکم با خیال راحت تر بریم هوا .. به هر حال اینکه فعلا باید ببینیم به کجا ختم می شه .. از اون جایی که هیچ چیز در این سرزمین ما غیر ممکن نیست ..... از فردا مهر آباد شد پارکینگ (((( گورستان ))))هواپیماهای چینی . من دیگه با الاغ سفر می کنم .. شما چی ....؟   

 

نا کجا آباد

شاید این بار من نیز در هیایوی باورهای پوچ اطراف درگیر نا کجا آباد شدم . نه تنها من بلکه بسیاری را می بینم که این چنین درگیر هستند و چه دردناک . امروزه انسانهای زیادی هستند که به راحتی باورهای خودشون را به تماشا می گذارن و مجبوری تو هم تماشاگر شی . حالا اگه تماشاگر نباشی اینجا مشکل پیش می یاد . مرد خسته ای را دیدم که با تمام ناراحتی ها و درگیریهایش باز سعی می کرد سر پا بایستد . اما چگونه .. زوج و فرد کردن ماشین ها باعث شده بود ۳ روز کار نکند و هر روز سالها از زندگی عقب مانده اش عقب بماند .
به هر حال راه کارهایی که امروزه همه و همه برای کمک به بشریت وجود دارد باعث نابودی جمعی می شود و بقیه را پرو بال می دهد و این .... تعریفی از عدالت در جامعه ((((( شدید دموکراسی )))) ما است ...

سیستم بستن را برو تو کارش ...

داستان ما ادامه پیدا می کنه تا به روزی می رسه که قراره همه به صورت تدریجی به باورهای غم انگیز زندگی عادت کنند .
 عمو محمود قصه ما مثل بعضی از بابا ها با موسیقی آبش توی یک جوب نمی ره و حالا این همه کاست و استعدادهای درخشان موسیقی هم گور باباشون .... به هر حال اینکه قراره برگردیم به عصر سکوت .. البته بد هم نمی شه چون آلودگی صوتی هم کم می شه ... عمو محمود دیر اومد اما زود توی دل ها رفت اونم با چه محبت هایی از طرف جوونها .. آخه دیدم یکی سیستمش را داشت می ترکوند .. گفت به سلامتی عمو جون . معلومه جوونها روشون تاثیر گذاشته ..اخه دیدم یکی داره سیستمش را باز می کنه ...  سیستم جدید می بنده .... . حتما یک چیزی هست که ما نمی دونیم .. اما یکی چیز هایی هم هست که ما می دونیم ... که زمانی میشه موفق بود که باورهای جدید و قابل پیشرفت را در جامعه به باروری رسوند . حالا کی درست می گه خدا عالم هست اما عمو محمود برای ما دیگه چی داره و به کجا ختم می شه را می تونید توی کوچه و خیابون خودتون ببینید ..

yaveh_gooyan@yahoo.com