someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

تولد

در تکاپوی این دنیا و دنیا های دگر 

 

یک سال دیگر نیز از سن زمینیم گذشت 

و در نبود این سال ها  چقدر خوب فهمیدم معنای عشق و کامل شدن را 

دوستان عزیزم  

دلم برای همتون تنگ شده

دوستتون دارم به اندازه همه خوبی های وجودتون

نظرات 31 + ارسال نظر
سارا جمعه 7 آبان 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

تولد مبارک باشه سحر جونم
میدونم تو دنیای دیگرت یک مهمونی گرفتی توپ
جای ما رو هم خالی کن

نسیم جمعه 7 آبان 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://matrokeh.blosky.com

فرقی نیست میان من و تو...هر دو هستیم اما باور دارم تو بیشتر...

الهام جمعه 7 آبان 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام سحر جان هر روز بیشتر دلم برات تنگ میسه
کاش هیچ وقت کاش ها نبود
دوستت دارم
تولدت مبارک عزیزم

آزی جمعه 7 آبان 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام سحر عزیزم
با اینکه هرگز نتونستم ببینمت اما همیشه برای آرامشت دعا میکنم عزیزم
تولدت مبارک خانومم

نسیم جمعه 7 آبان 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://matrokeh.blogsky.com

فرقی نیست میان من و تو...هر دو هستیم اما باور دارم تو بیشتر...

سیب ترش جمعه 7 آبان 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست
اعداد پیش از تولد تو به صف ایستادن تا راز زادروز تو را بدانند:*:*:
تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــ سحر جونــــــــــــــــــم:

اعظم شنبه 8 آبان 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://sprout21.blogfa.com/

به زبان ساده و به دل ویران کننده ست با خاطراتت زنده بودن.

به یاد سرخوشی و شادی کوچکی که کنار آبهای خلیج شب تولدت داشتیم تمام دلم پر می زنه برای گذشته های که خیلی نزدیک ِ اما دست نیافتنی.
هزاران هزار سال تولدت مبارک.
دوستت دارم.

anahita شنبه 8 آبان 1389 ساعت 03:10 ق.ظ

tavallodet mobarak khoshgele nazam.... jat kheili khalie .... makhsoosan baraye aziztarin kasat ... merc ali az update .....
sahari .......

سحر شنبه 8 آبان 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

سحر خوشگلم تولدت مبارک یه دنیا عشق تقدیم تو.
هوای مارو هم ازآسمون داشته باش.
بوسسسسسسسسسسس

فریبا شنبه 8 آبان 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام عزیزممممممممممممممم...تولدت مبارک..بوس زیاد خیلی زیاد..دعا کن منم مثل تو خوشحال باشم..دعا کن عزیزم

سپیده شنبه 8 آبان 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سحر .................
عشقتم..................
نولدت مبارک باشه..............

مونا شنبه 8 آبان 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

سحر عزیز،
ای غریب آشنا
میلادت مبارک
وقتی داری شمع های کیکی که فرشته ها برات گرفتن رو فوت میکنی برای همه ما دعا کن آخه صدای قشنگت زودتر از همه به خدای مهربون میرسه

مرجان یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

تولدت مبارک سحرم. کاش بودی

مینو.م یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام سحر جونم ... تولدت مبارک .... ببخش که دیر شد ... دلم برات خیلی تنگه ...

portamino دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.pronto.persianblog.ir

تولدت مبارک

.. سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

سهم من این ایت..
سهم من..
آیه تاریکی ایت..

سحر سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://diagonal.persianblog.ir

تولدش مبارک
یادش شاد

مینا چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

در فصلی سرد و نفرین شده چه ساده محکوم شدیم به باور سخت نبودنت.......

هانی یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

تولدت مبارک سحر خوبم خدایا مراقبش باش

ازاده سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

تولد مبارک باشه سحر جونم

زنی از جنسی دیگر چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

همه می گن که تو نیستی دروغغغه
تولدت مبارک عزیزم

سعید جمعه 28 آبان 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

درووووووووووووووود...
....کاش می تونستم یه دنیا واست بنویسم اما دیگه کم کم دارم یخ می زنم تا یه روزی دوباره جونه بزنم.فقط می خوام بگم: تولدت مبارک.

آرش یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

سحر جان با اینکه اشک توی چشمام جمع شده و بغض گلومو گرفته از صمیم قلب تولد تو تبریک میگم
ما هم تورو دوست داریم و هیچوقت فرتموشت نمی کنیم.
سحر جان واسم دعا کن.

فریبا سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 08:47 ق.ظ

دارم به این فکر میکنم که تو که بی معرفت نبودی؟؟بودی؟؟پس چرا نمی آیی تو خواب من..منی که این همه به تو فکر میکنم..منی که تو همه تنهایی هام به تو فکر میکنم و مجسم میکنم که تو کجایی که چیکار میکنی...که اونجایی که تو هستی کجاست..که منو میبینی یا نه..میدونی سحر..من به هر چیزی که فکرشو بکنی فکر میکنم...اینکه اونجایی که الان هستی اصلا خوب هست یا نه.و بعد به این نتیجه میرسم که ما هم می آییم پیش تو...روزی شاید نزدیک شاید دور..و دیگه بهش فکر نمیکنم...فقط تو همه ی این روزهای بی تو بودن فهمیدم جای خالی آدمها رو نمیشه با هیچ چیزی پر کرد..حتی اگه شاد باشیم..حتی اگه خوشحال باشم...حتی اگه روزها انقدر خسته میشم که نمی فهمم چه جوری میشه که میخوابم..حتی موقعی که دارم شدیدا کار میکنم..جای خالی تو رو حس میکنیم..اما یه روز خوب میاد..میدونم

سولماز موسوی سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

سحر تولدت مبارک عزیزم
دلم برات تنگ شده
همه دلشون تنگ شده
هنوز باورم نمی شه عزیزم...هنوز!
انگار که اینجایی و همه توی دلهاشون برات مهمونی گرفتن.چون خونه ی تو توی دلهای ماست قربونت برم
دوستت دارم
کادوی همه ی ما به تو آرزوی راحتی و آرامشته
هنوزم تو رو مثل بچگی هامون...وقتی که هم بازی بودیمو با عروسکا و قابلمه های پلاستیکیت با زی می کردیم یادمه و مثل کنده کاری روی سنگ یادت روی قلبم فراموش نشدنیه
و هیچ وقت مادرت رو تنها نذاشتم و نمی ذارم خیالت راحت باشه
به امید دیدار

.... پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سحر خیییییییییییییییییییییییییلی دلتنگتم.دختر خاله کجایی این روزا؟؟؟؟هر ثانیه فقط به تو فکر میکنم و اون... کاش بودی هنوز.

فریبا دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

یک پوف عمیق برای شب یلدا...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

دلتنگی واژه ی غریبانه برای احساس من...کار از دلتنگی میگذرد...سحری..روزهایی که قرمه سبزی درست میکنم عجیب یاده تو می افتم..الان کجایی یعنی؟؟ چقدر این روزها به تو فکر میکنم...................

سیب کوچولو جمعه 26 آذر 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://sibhavij.blogsky.com/

هنوز بهت سر میزنم...
تولدت مبارک.
مطمئنم جات خوبه. هوای مارو هم داشته باش.

نازلی دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

سحر عزیزم اومدم بهت بگم ......میدونم از اون بالا بالاها جایی که حتی ما نمیتونیم خیالش کنیم داری کلی به علی می بالی .از داشتن همسری که تا امروز تو رو زنده و جاوید فرض کرده و هنوز هم از انرژی و شادی بی انتهای روح سبز و آسمونیت به همه زندگیش نقش میزنه.

الهام دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

سحر جام نوروزت مبارک
گرچه میانمان نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد