someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

سالگرد درگذشت سحر رومی

سحر جان یک سال است که از پیش ما رفته ای 

و  ما تمام این لحظات را با  یاد و خاطره هایت سپری کردیم 

 و زمان  

چه بی رحم از کنار ما عبور می کند بی تو ..... 

و کجا هستند ساعت هایی که با تو گذشتند ؟؟؟؟؟ 

و تا  ما تا کجا خواهیم رفت ؟؟ 

ای سفر کرده  مهربان .......... 

و  ما اینک در آستاده شب ُ یکمین سالگرد پرواز تو هستیم

و ما  هنوزم که هنوزه  رفتنت رو باور نکردیم  

شب یلدا سالگرد پرواز پرنده ای  است که همیشه  به ما میگفت 

" پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است "

یادت همیشه گرامی و روحت شاد و زنده باد  فرشته دوست داشتنی 

نظرات 43 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

یادت گرامی
همین .......................................................................................

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

کاش هیچ وقت نبودم ونبودنت رو نمی دیدم
امیدوارم آرامش داشته باشی و برای آرامش ما هم دعا کنی
روحت شاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

سینه ام درد گرفت.... چه حال بدیه ...

لیلا چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

مرسی داداشی

... چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 10:51 ق.ظ http://coldestdark.persianblog.ir

مرگ را فرصت ان نیست که به انگیزه اندیشد...
..
..
...
..
...
...
نگاه کن که چگونه به مامن خاک پناه می برم..
..
..

سمیه چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

سحر جان
همه ما رو دعا کن
جات خیلی خالی هست

سحر چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

همیشه به یادتم خودت می دونی
روحت شاد

............ پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 08:18 ق.ظ

سحر امشب همه ما جمع میشیم توی نمایشگاهی که به یادبود تو برگزار شده.یکی از دوستات برات نمایشگاه نقاشی گذاشته .کی باور میکنه که تو نباشی عجیجم؟پاییز بی تو بودن چقدر سیاهه...............
سحر باهام حرف بزن...............
دلم میخواد امشب تنها بیام کنارت و با هم ..............بخونیم ...سوپرانوی سوپرانو ....این دفعه دیگه قول میدم من زیر صدای تو باشم و صدامو بالا نبرم ....همون جوری که دوست داشتی
تو رو خدا سحر یه کاری کن مامانی آروم باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

دوست دارم مهربونم.

سیب ترش پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی
بی من از شهر سفر کردی و رفتی
قطره‌ای اشک درخشید به چشمان سیاهم
تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم
تو ندیدی...
نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی
چون در خانه ببستم،
دگر از پا نشستم
گوئیا زلزله آمد،
گوئیا خانه فروریخت سر من
بی تو من در همه شهر غریبم

آرام جمعه 27 آذر 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://romans19.blogfa.com

تو بهترین جا هستی.شک ندارم.امشب همه خونتون دور هم جمعیم.میدونم تو هم کنارمونی.سلام منو به همه فرشته ها برسون.

... جمعه 27 آذر 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://coldestdark.persianblog.ir

سحر...
امروز هم گذشت....
امروز همین جا بودی..
همینجا.. همیشه..
..
..
خونتون ... دوستات.. پدرت.. شوهرت.. خانوادت..

غریب آشنا شنبه 28 آذر 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

روحت شاد....................................................................................

آرش یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 02:10 ق.ظ http://setarehbaran.mihanblog.com/

سلام سحر جان
یک سال از کوچ تو به دشت اطلسی ها گذشت
یک سالی که سرشار از یاد تو بود
یلدای 87 هیچگاه سحری نداشت
انگار هنوز در رویا هستم
این ای کاش در این یک سال بی نهایت بر زبانم جاری شد که ای کاش همه این ها یک رویا بود و تو هنوز در جمع ما بودی.
این یک سال را بی تو امـــــــــــــا با تو بودیم
با خاطراتت،با نوشته هات ، با مهربانی هات
جای تو همیشه بین ما سبز سبز باقی خواهد ماند تا ابد
---------------------------------------------------------------
جناب رومی مجددا به شما تسلیت مگم.
همه دوستان سحر مثل دخترها و پسرها شما هستند.
همیشه در کنارتان خواهیم ماند.
امیدوارم مجالی پیش بیاد که بیشتر از خاطره هاتون درباره سحر برای ما تعریف کنید.
پاینده باشید و استوار پدر گرامی.

پیشوا یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 05:17 ق.ظ

چقدر دلگیره اینجا!

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

امروز 29/09 /88 یکسال از پرواز سحر گاهی سحر گذشته چه حال و هوای بدی دارم غم دنیا تو دلمه ای کاش زمان به عقب بر می گشت ای کاش.....

الهام یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

روحت شاد...

سیب ترش یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 08:22 ب.ظ

بدون تو خورشید بازم طللوع کرد
بدون تو یه صبح دیگه اومد
بدون تو من دارم نفس می کشم اه
چقدر وحشتناکه این نفس کشیدن

آیدا دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 01:21 ق.ظ

به قول عزیزی من مرگ هیچ عزیزی را باور نمی کنم.

Melancholy - یاسی دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 08:32 ق.ظ http://woeful.blogfa.com

روحش شاد

تنها دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

همه برات سنگ تمام گذاشتن یکی ازت تابلو کشیده بود یکی برات نمایشگاه نقاشی گذاشته بود یکی برات فیلم ساخته بود ..............اما من برات اشک ریختم .............تنها

عسل دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

سحری خدا تو رو خیلی دوست داره وهمیشه مواظبته. خوش به حالت فرشته کوچولو

نازنین دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

چقدر جات خالی هست سحر جان
دیگه هیچ شب یلدایی رو دوست ندارم
به یادت شمع روشن کردم
توهم کاری کن دل ما روشن باشه
سلام ما رو به خدا برسون

سعیده سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.kaktoos55.blogsky.com/

سحر عزیز
یکساله که هنوزم جات تو قلب دوستات حفظه
زمانه ی بیرحمی داریم
هرجا هستی شاد باشی گلم
شادتر از اینجا که بودی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

دلم گرفته سحری ...
کاش تو میموندی و من میرفتم ...
تو چیزی کم نداشتی واسه رقتن ...
با دل تنگ علی چه کنم آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ضحی سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

شاد باشی عزیزم

سیب ترش چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

برای چشم خاموشت بمیرم .....

کجاییی دختر یکسال شد دیگه از انتظار خسته شدم

کیانوش پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

مرگ سلطنتی ابدی دارد و ما به احترام اوست که کلاه از سر بر میداریم
یادت گرامی
روحت شاد

ناهید جمعه 4 دی 1388 ساعت 11:52 ب.ظ http://amica.blogsky.com

سحر جان یک سال گذشت اما هنوز رفتنت را باور نداریم.می دانی چرا؟

چون مهم این نیست که تو نیستی،مهم این است که تو با ما هستی .

باور می کنی تمام آیدی هات را که با آنها چت می کردی تو لیستم نگه داشتم.هنوز همه ی آرشیو چت ها را دارم.

هرگز لطفی و علاقه ای را که به من داشتی فراموش نمی کنم.و خودت هم خیلی خوب می دونستی که چقدر دوستت دارم.
برای تو در وبلاگم نوشتم سحر گلی....

علی نیکوکار یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 02:40 ق.ظ http://www.haaft.com

الان ساعت 2.5 نصفه شبه نمی خواستم بیام اینترنت نمی دونم چی شد که گفتم ایمیل هامو مرتب کنم یهو آدرس سحر رو دیدم یادم نیست قرار بود چی واسش پست کنم گفتم .
از وبلاگ اش با هاش آشنا شده بودم .
چون آی دی شو گم کرده بودم دنبال اسم اش تو google گشتم که یهو شکه شدم
نمی دونم چی باید بگم ولی مطمئن ام روحش الان شاده یه نشانه بود برای من که دنبالش بیام و گرنه هیچ وقت این وقت شب از این کار ها نمی کنم !!
سحر جان همه پیش تو میایم دیر و زود داره فقط !

قاصدی از بهشت یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

جالبه نه بدون اینکه دیده باشمت باهات دوست شدم برات گریه کردم و امسال هم به یادت بودم شاید هم قبل از تولد همو دیده بودیم و حالا بعد از مرگ هم خواهم دید تو را

شیما دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

نمیدونم چی باید گفت .جز اینکه سحر خانوم یود خانوم رفت
فرشته ای که کمتر مثل اون میشه پیدا کرد.
دوستت دارم خانومی

ساقی سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 01:02 ق.ظ http://10341021mehraboon.blogfa.com

فقط دلم آتیش گرفت
خوش به حالت

سمانه سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

روحت شاد سحر مهربونم

زهرا - محمدرضا - فرشته جمعه 11 دی 1388 ساعت 12:31 ق.ظ

سحر خانم سال نو مبارک
همچنین سال نو میلادی بر تمامی دوستان سحر مبارک

francois شنبه 12 دی 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com/

جای او واقعا خالی است

فرنوش شنبه 12 دی 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

خدا همراهت...

بنگری چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

روحت شاد و یادت گرامی .

بهاره غیثی پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 07:50 ب.ظ

روحت غرق رحمت و آرامش...

[ بدون نام ] شنبه 19 دی 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

امشب سعیمو کردم تا مامان اعظم لبخند بزنه سحری.
هم جای تو خالی بود هم جای علی.خیلی خوب بود .دلم میخواست تو هم بودی.زنده و با هم شیطونی میکردیم.

فریبا دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 10:37 ق.ظ

چطوری سحری خوبی؟
ببین این خیلی بی معرفتیه که سراغ از ما نمیگیری؟من اگه از اون دنیا خبر داشتم گزارش لحظه به لحظه میدادم
بیا دیگه دلم واست تنگولیده..

maryam دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

sahare nazaninam roohet shad azizamm va che dir fahmidam man va cheghadr halam bade alan ke bavar kardam raftaneto,,,,,az khoda mikham sabr bede be bazmandehat ke to aziz ra az dast dadan fereshteye doost dashtani

ladan شنبه 19 تیر 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

`deltange lahzehaye ba toam,va nemidunam bi to inja chekar mikonam,be yade tamame lahzehaei ke vaghti miamadam tehran lezat mibordim,azizam bi to zendegi bimanist,daram mimiram.jat pishemun khalist.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد