someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

سکوت مرگ

35

زنجبز تقدیر سخن از راز تو می گوید ، 

 

نگاه من در انتظار دقیقه های آفتاب ،  

در صدای رنگین حیات تو آشتی کردن را تجربه می کند . 

حضور مرگ ثانیه های هستی را مژده می آورد . 

گل های یاس خاموش هستند . 

قفس غریبی من زیر اندوه باغچه به مرگ نشسته است . 

کودک ها ، بادبادک ها را هوا می کنند ، 

انعکاس شهر در حرکت بادبادک ها ، 

زنجیر وار تقدیر مرا در آسمان تنهایی رها می کند .

نظرات 31 + ارسال نظر
سیب ترش سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

آهای تو که به خوابی عمیق و سرد رفتی
تو قلبها سبز موندی اگر چه زرد رفتی
کنار خاطراتم با تو همیشه خنده است
طرحی که از تو دارم شبیه یک پرنده است...

سارا جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

سحر دلم گرفته
نمی دونم چرا این نوشته منو برد به اون روز نحس

الهام جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

دوست دارم سحر عزیزم

عاطفه یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 07:25 ق.ظ

تو یدونه هستی سحر جونم

مهناز یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 07:32 ق.ظ

سالگرد عقدت مبارک باشه سحر خانومی

........... پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

سحر چرا به خوابم نمیایی

زنی از جنسی دیگر دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

این روزا تنها من هستم و من و آرامشی که پرواز کرد .

مینا چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 09:23 ق.ظ

سحر چقدر این روزا هوس مردن دارم....................

بهار جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست من
بعد از چند ماه و با داشتن اوفات فراغت اومدم و وبلاگم رو آپدیت کردم
خوشحال میشم در نظرسنجیم شرکت کنی و نظرت رو صادقانه بیان کنی
به امید دیدار

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

دل تنگتنم سحر جان

دامون جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.damun.blogsky.com

نیمروز سنگین تابستانی و کرختی ناشی از گرما رو تداعی میکنه برام
این شعر برعکس ظاهرش خیلی شاده!
خوبه که ایجا هست
خوبه که سحر هنوز مینویسه...

[ بدون نام ] دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 08:31 ق.ظ

هویجوری یهو دلم خواست بیام اینجا...یادمه اون سال ماه رمضون میگفتی که فریبا...سال دیگه بچه دار میشم روزه نمیگیرم سال بعدشم که بچه شیر میدم:)))) ای بابا...ببینم تو بهشت روزه میگیرن؟؟پوف عمیق

فریبا دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 08:33 ق.ظ

راستیییییییی فکر نکنی که من بی معرفتم و از این حرفها...ما مرام تو خونمونه آبجییییییییییییی...ولی زمانم کمه ..خیلی کم..

.... دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

khosh behalet k mordi shari bekhoda rahat shodi,chie .zendegie lanati.hamishe tu yadami 2khtarkhale.boOoOoOos

نگار دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

سحر جان از اینکه به خوابم اومدی ممنون، خیلی دلم برای اون لبخندت تنگ شده بود. سحر جان تو خواب خیلی حالش خوب بود خیلی. همیشه به یادتمhttp://www.blogsky.com/images/refresh.gif

مرجان چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 05:00 ق.ظ

روحت شاد سحرم

سارا چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

سحر رفتی ی عالمه دلتنگی واسه همه ما گذاشتی

... جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام سحر ...
هنوزم که هنوزه باورم نمیشه یهو رفتی دختر...
بی خداحافظی ...

هنوز هروقت اسم شیراز میاد یاد توو و مهربونیات میفتم ...
یادته وقتی من تو شاطر عباس بودم تو شمال بودی؟؟ ...

سجر‌ ؟؟ دیگه راضی هستی ؟...

مونا یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 01:18 ق.ظ

برای دوستت سحر کاری کن. افسوس و شعرهای قشنگ به دردش می خوره؟
کاری مثل صلوات. مثل جمع کردن عکساش از دید 1000 نفر نا محرم .
دوستت دستش از دنیا کوتاهه.
به حرفم فکر کن.
اللهم صل علی محمد و آل محمد

مینا سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

آه ای زندگی منم که با همه پوچی از تو لبریزم..........

لعیا افخمی پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://have.blogfa.com

سلام دوست قدیمی و عزیز من به روز کردم اگه دوست داشتید سری به من بزنید

لعیا افخمی پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

راستی مثل همیشه زیباست و قابل تقدیر

محمود پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.mkamali.blogfa.com

سلام... باز....
یاد گرفته ام کلیدی را ته جیبم در مشتم فشار دهم که به همه‌ درهای عالم می‌خورد اِلا آن دری که پشتش زیر برف گیر کرده‌ام. و فردایش باز بگذارم برف بنشیند سرمژه‌هایم و بازی کنم با دانه‌های سفید رقصان، با لذت و به دور از بدبینی. با مردم که هستم چینی می‌اندازم به پیشانیم که یعنی دارم حسابی فکر میکنم ولی در عوض دارم انگشت خاطرم را می دوانم بر جوانه‌های نرم شمشادهای هرس نشده‌کوچه‌ای باریک در شهریوری داغ.

آرزو جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://sedayebaranhamishe.persianblog.ir

نمی فهمم...

...... دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده
یک خبری از خودت بده به ما

نگار سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://negiangel.blogfa.com


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام

بعد از 7 ماه دوباره سلام دوست عزیز
ممنون می شم اگه به کلبه ی حقیرانه ی ما ام سری بزنی

[ بدون نام ] شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

دوستی داشتم حرفاتو

[ بدون نام ] شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 10:23 ب.ظ

دوست داشتم نوشته هاتو

.. یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://coldestdark.persianblog.ir

تردیدی نیست..
تکرار خواب در بیداری

مینا سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 09:35 ق.ظ

کجایی سحر جان زود به زود بیا............چرا آپ نمی کنی؟

[ بدون نام ] شنبه 10 مهر 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

کلی دلم واست تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد