someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

نوروز پیروز.....

 

Spring [ March 20 - June 20

 

Spring

 

سلام

خوب ..

زمستون هم رفت ... اما تاچشم باز کنی باز بر میگرده  بعد تند تند بزرگ می شی و اصلا نمی فهمی این روزها چه جوری دارن می گذرن ... .

بهار با همه قشنگی هاش اومده . نمی دونم  شما برای تعطیلات کجا هستید ولی اگه شیراز رفتید حتما بهتون خوش می گذره شاید هم همدیگرو دیدیم  باغ ارم . حافظ . سعدی .. البته یک جاهایی هم داره که ترجیحا تنها برید بهتره ... حالشو ببرید .....

من که شیراز هستم توی عید و از اونجایی که میدونم خیلی گرفتار خواهم بود  پیشاپیش معذرت که اپ نمی کنم. البته می دونم دلم نمی یاد و از شیراز هم آپ می کنم

 می دونید که شیراز باید فقط خوش بگذرونی . بایدبری کوه و دشت و باغ وخلاصه صفا

برا سال تحویل خیلی دوست داشتم شیراز بودم چون قراره مامان و بابا و برو بچ همه برن برا سال تحویل حافظیه ... وای که چقدر جای من خالی هست

امیدوارم سال خوبی را داشته باشید ... پر از شادی و خنده

 

Happy Spring

 

Love

 

Friends

 

Flowers

Missing You

Magic Of Spring

Poems & Quotes

Fun

خوب این هم مناسبت های زیبای این چند مدت ... حالشو ببرید ... 

Everything You Do Is Right Day [ Mar 16 ]

Hiccup Day [ Mar 16 ]

Mother's Day (UK) [ Mar 18 ]

Grandparents And Grandchildren Day [ March 18 ]

Let's Laugh Day [ March 19 ]

Spring Equinox [ March 20

 

Smile Rejuvenation Day [ Mar 20

Nowruz [ Mar 21  

World Water Day [ March 22 ]

Liberty Day [ March 23 ]

برام جالب بود که متنی را که دوست خوبم editor BOB  (که در فرستادن این مناسبت ها کم را کمک می کنه ) در رابطه با نوروز نوشته بخونید ...

No Ruz, as the Iranians call it, means a new day, or New Year. Karamba ! Two new years in a week folks ! Man, life couldn't have been better. It seems good times of rock and roll are here to stay ! Coincidentally someone, who has an Iranian friend, had planned to present him with a native Iranian outfit. On the day of the party, my pooch King Kong was so tickled by the jingle bell laces all around the Iranian gown that he pounced on them and tugged with all his doggie strength. Before I could reach the scene, the expensive silk gown had been ripped in two, the lesser half dangling on someone's pal's shoulders, and the poor dude had to dash behind the pillars for covering his private assets. NO RUZ really turned out to be No Rules days. Duh ! King Kong you airhead, I still haven't whacked you for that !

 

و اما در خواست های شما :

سمیرا

سلام
کار قشنگیه .
می تونم بپرسم ۲ مهر هم خبری هست یا نه ؟
ممنون

پاسخ :
ممنون
۲ مهر می شه ۲۴ آگست
متاسفانه خبری نیست .

********************

فاطمه

سلام..ممنونم که به من سر میزنید....ببخشید که دیر اومدم..اخه وبلاگ خیلی دیر برام باز میشه و دیر بالا میاد

خوشحال می شم بهم بگین ۱۰ فروردین چه مناسبتی داره؟ممنون

و اجازه لینک میدین؟؟
پاسخ :
لینکیدم .... !
۱۰ فروردین می شه ۳۰ مارچ
خود روزش مناسبتی نداره اما از ۲۰ مارچ تا ۲۰ جون به چندقسمت تقسیم می شه ... که خوب حتما توی پست مربوط به بهار می گذارم برات

***********************

 

Whew ! That's all I have for this week folks and someone the weirdo wizard is feeling like a li'l s-n-a-c--k now. But hey I'll be back again with a whole lotta groovy stuff next week. Hope you enjoy this week, and don't forget the golden rule- Life is too short to be down,

so Live It Up

 

 And while you get all dressed up to enjoy spring, I'll take a bow for this week. Have a great season

 wishing you a happy spring

love u alllllllllllll  

You take care

سال نو - روز زن - ۴شنبه سوری - پیچوندن کلاس نمی خواااااااام

 

 

این هفته نمیدونم چرا انقدر بلاگ اسکای من را غصه دار کرد وبلاگ بالا نمی‌یومد اونی هم که بالا میومد جون من بود نه وبلاگ ..

 

خوب این هفته هم هفته جالبی نبود همه روزها دلگیر و خسته کننده .

اگه این دانشگاه را ول کنی خود سال تحویل هم می گن بیاید سر کلاس  بشینید ...

 

برا یکشنبه امتحان دارم دوشنبه هم 3 صفحه باید ترجمه کنم که تا الان هیچ اقدامی برای انجام این کارها صورت نگرفته .

توی فکرم که کلاسهای چهارشنبه را بپیچونم اما نمی دونم چرا دلم نمی یاد کلاس دکتر میرعمادی را نرم واقعا با کلاس هاش حال می کنم ....

کلاس دکتر وحدانی هم که جای خود داره .....

نمی دونم چی بگم .. اما کلا روی هم رفته اوضاع احوالم روبه راه نیست ....

بی خیال .....

 

 

شاید این آخرین پست من قبل از سال جدید باشه .

نمیدونم چی بگم ؟

سال جدید دوباره داره می یاد . اتفاق های جدید .... آدم های تازه .... وای که نمی دونم چرا حوصله هیچ کدومشون را ندارم .

خوب پیشاپیش سال نو مبارک .....

تو را خدا 4شنبه سوری خیلی مراقب باشید .....

دوستتون دارم

 

 

..........................................................................................................................................

 

 

و اما مناسبت های این هفته :

 

 

 

International Women's Day

 

International Women's Day [ Mar 8 ]

 

 

 

Money Day [ Mar 10 ]

 

 

Dream Day [ Mar 11 ]

 

Alfred Hitchcock Day [ Mar 12 ]

 

 

Pi Day [ Mar 14 ]

 

 

Potato Chip Day [ Mar 14 ]

 

 

 

 

 

و در خواست های شما :

 

محمد :

 

سلام
تبریک میگم مصاحبه خوبی بوده و جواب شما هم به سوالات خیلی عالی .
اگه مانیتورت از مارک LG هست و گارانتی هم داره یه خبر بهم بده تا ۲ ساعته مشکلشو تو خونتون حل کنن .
اگه هم گارانتی نداره باز هم بگو تا دوستانه مشکلشو رفع و گارانتی کنن .
راستی میشه بگی ۲۴ آبان و اول شهریور چه روزیه ؟
قربانت / محمد


پاسخ:
سلام
ممنون که هوای من را دارید...
دیشب مانیتور گرفتم ... اتفاقا ال جی هم هست ....
۲۴ آبان : Clean Out Your Refrigerator Day [ Nov 15
امیدوارم از شستن یخچال بت نیاد
و اما ۱ شهریور : Hug Your Sweetheart Day [ Aug 23 ]
عجب روزی هست این روز ..... مراقب باش در همین حد بغل کردن بمونه .....
موفق باشی دوست من .

 

***********************************************

 

میلاد

 

سلام داداشی ومیحواستم بدونم اگه زحمت نیست بگی ۱۹ تیر چه مناستی داره ؟


پاسخ:
سلام میلاد جان
۱۹ تیر متاسفانه خبری نیست ....

 

*******************************************

 


 

Sigh ! How I run on every time ! You know folks every time I talk to you I forget all my worries and time just flies. Here's hoping you have a lovely weekend and stay happy

 


someone

 

به مامانت سلام کن ........ آفرین بچه خوب > مصاحبه ایسنا با من

سلام سلام

اول این لینک را ببینید >>>>>> مصاحبه ایسنا با من   اینجا را بزنید

توی این هفته اتفاق های بدی افتاد نمی دونم چرا ؟؟؟ از همه بدتر این بود که مانیتورم سوخت .... وای که چه لحظه بدی بود .

توی این هفته آمار شکستن ظرف های خونه به بیشتر از ۵ تا رسید ...... نمی دونم چرا انقدر دست پا چلفتی شدم ....

خوب خیلی وقت بود به روز نکرده بودم درس ها زیاد هست و توان و کشش مغزی من هم طبیعتا کم

این ترم ۲۳ واحد برداشتم که همش تخصصی هست .... نمی دونم کی می خواد این ها را پاس کنه .. مطمئنا من که نیستم ...

خوب این هفته هم براتون مناسبت های جالبی دارم ......

 

Banana Cream Pie Day [ Mar 2 ]

Holi [ Mar 3 ]

Hug A GI Day [ Mar 4 ]

 Say Hi To Mom Day [ Mar 5 ]

 

Chocolate Cheesecake Day [ Mar 6 ]

Cereal Day [ Mar 7 ]

و اما در خواست های شما

مریم

سلام
مرسی که به من سر زدی
میشه بگی ۱ مرداد یا ۲۳ جولای چه مناسبتی داره؟
راستی من لینکتو گذاشتم موفق باشی.


پاسخ:
مریم جان این روز Parents' Day [ Jul 23 ]  هست . روز پدر و مادر ......
موفق باشی

 

دیوانه

سلام...
چه خبره اینجا! میشه بگی ۸ آذر چه روزی نیست؟


پاسخ:
سلام .
می شه ۲۹ نوامبر که هیچ مناسبتی نیست متاسفانه .....

سلام می شه به من بگید Jul 24  چه روزی هست ؟
وبلاگتون حرف نداره


پاسخ:
سلام . کاش اسمتون را بنویسید ... اینجوری بهتر هست
اما ۲۴ جولای
Cousins Day [ Jul 24 ]
روز دختر خاله دختر عمه .......
موفق باشی

 

سیاوشی

سلام دوست خوبم مرسی از اینکه همیشه هوای همه بچه ها من جمله خودم را دار ی  میشه بهم بگی ۲۸ آگوست چه مناسبتی داره...        بای
شاد باشی و پایدار.........

پاسخ:

دوست خوبم ۲۸ خبری نیست  اگه ۲۷ بود ۲ تا مناسبت داشت .....
باز هم پیش ما بیا

 

 

 

 

 

That's it then for the week folks ! But someone will be whooshing back on her magic broom with her parcel full of fun events so keep in touch and enjoy !



Signing off with a squeeze

someone