someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

شعری تازه

۱۱  

 

پروانه ها می خوانند سرود سنگ را و تنها، بی آب می شکند در حرکت ناگهانی باد . اهل دیار تاریکی به سوگ سحر می نشینند ، و ناگاه به خواب می روند در آغاز بیداری بنفشه ها .  

 

12 

 دری را می گشایم تا راهی بیابم ، به لحظه های آفتاب ، و سخن بگویم ، با پرچین های فصل بیداری  

 

 

13  

خورشید سکوت می کند ، ماه می آید ، لیلی در مجنون غرق می شود  

 

 

14  

باد می آید و زلفت را ، نعره کشان در آغوش صحرا می گستراند . گیسوانت را به هم می کشانی ، و تنها تو ، در دشت خفتگان باد را نوازش می کنی  

 

 

15 

 عشق فرو می ریزد ، آنگاه که زمزمه ی کوچه اشک آفتاب را در می آورد . در کرانه ی نادیدنی بوم ، در تلاطم رنگ ، و در جستجوی غریبه ای در دوردست ، در پی لبخند تنهایی آفتاب به سوگ ابر می نشینم ، تا گمشده ام را از باد طلب کنم در طنین بی طرح فضا .  

 

 

16  

بیهوده به دنبال کدام لحظه ای ؟ ناگاه صدایی علف ها را به تپش انداخت . رنگی در روزنه ی زندگی ام رها شد . به تماشای آئینه ی فضا محو وجود آشفته ای شدم . من ناگاه بودم .

نظرات 35 + ارسال نظر
rowzana یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 07:31 ق.ظ http://www.powersetshop.com

سلام[گل]
از جدیدترین سریالها و فیلمهای روز دنیا دیدن نمایید:
بخشی از لیست سریالها و فیلمهای موجود
سریال سوپرانوس
سریال خون واقعی - True Blood
سریال دروغ بگو - Lie to Me
سریال نجواگر ارواح - GHOST WHISPERER
سریال جریکو - Jericho
سریال تیغ - BLADE THE SERIES
فیلم زاغه نشین میلیونر
رامبو 1و2و3و4 Rambo
فیلمی از نخستین حفاری تخت جمشید
شکوه تخت جمشید
لذت نقاشی باب راس (BOB ROSS)
سریال قهرمانان (heroes) در سه فصل
مجموعه فیلم های 2009 سری 1
مجموعه 30 فیلم برتر 2007 و 2008
سریال فرشتگان در آمریکا
مستند خارق العاده سیاره زمین
سریال آلیاسAlias سری کامل (فصل12345)
مستند برترین مکانهای دنیا
سریال فرار از زندان سری کامل(فصل1و2و3و4)
سریال دوستان( Friends)
سریال 24 در هفت فصل کامل
سریال ترسناک ماوراءالطبیعه
سریال زنان سرسخت
سریال ترمیناتور یا نابودگر
سکوت / Silence
سریال شاهزاده زمان 1,2
سریال رقاصه هوانگ جین
سریال Point Pleasant
سریال پادشاه خدایان
سریال عاشقانه نامه عشق
سریال متشکرم ( Thank You)
سریال کایل ایکس وای
سریال جنگجویان کوهستان
سریال رابین هود کره ای هونگ گیل دونگ
سریال هشتمین اژدهای مبارز (Tian Long Ba Bu )
سریال هفت شمشیر زن بهشتی
سریال گروه برادران
سریال زیبای گرگ و میش
سریال فروشنده پارلمان (Lobbyist )
سریال فرشته تاریکی Dark Angel
(fringe )فرینج
سریال اسم من ارله
سریال عشق بد Bad Love
سریال ایلجیما( Iljimae)
سریال دختر من My Girl
دکستر ( DEXTER )
سریال کره ای درخت بهشتی(آسمانی)
داستان غم انگیز عشق (sad love story )
بازگشت عقابهای مبارز
سریال 4400 - THE4400
سریال سه پدر و یک مادر ( Three Dads One Mom)
سریال لاست(گمشدگان)در 5 فصل
هفت رخ ایران زمین
سریال امپراطوری بادها(جومونگ2)
چشم بندی دیوید کاپرفیلد
افسانه جومونگ
مجموعه کمدی لورل وهاردی
پدر خوانده 1 و 2 و 3
افسانه سودانگ
امپراطور دریا
منتظرتون هستیم[گل][قلب]

علی یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:43 ق.ظ

خیلی حیف که بین ما نیستی

هفت رنگ یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:49 ق.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

سودا دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

بودن از آن تو بود و زندگی مال تو ، چقدر خوبه آدم جوری زندگی کنه که بعد از نبودن به نیکی یادبشه و یاد و خاطراتش همیشه زنده و پابرجا باقی.
و بدا به حال کسانی که هستند و زندگی می کنند اما ملتی را از بودن و ماندن به ستوه می آورند.

ستاره دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

خوشا به حالت که همچین روزهایی رو نمی بینی
شاد و خوب باش عزیز دل من

... سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:50 ق.ظ http://coldestdark.persianblog.ir

سلام سحر..
نیستی تا ببینی...
هستی و می بینی..

شیرین سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 09:30 ق.ظ http://tanhaeehayam.blogsky.com

آن قدر آرزو به گو فرستادیم که دیگر جایی برای جسدمان نمانده ...
خیلی بهت نیاز دارم سحرم

دامون چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.damun.blogsky.com

سحر جا یت رو این روزها توی این سرزمین خار و خاشاک ها اصلا خالی نمیکنم
سحر چقدر آسوده ای که رفتی
وای اینجا چقدر آرومه!! انگار فرسنگها دوری از هیاهو و غوغای شهر. دلم می خواد تا ابد همینجا بمونم. توی این سکوت و آرامش بی انتها
مرسی عزیزم که در عین نبودن، هستی

لعیا افخمی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:13 ب.ظ http://have.blogfa.com

بعد از مدتها نوشتم خوشحال میشم ببینمت مثل همیشه قشنگ و زیبا

مینا پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

چقدر در این روزهای نا آرام و آشفته دلم برای تو تنگ است
و عجیب جای تو خالیست
به یادت هستم سحر گلم

خودکارسبز شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 09:42 ق.ظ http://zartoshti.blogfa.com

سلام ، پس از ماه ها دوباره آمدم اما با چشمانی اشکبار، چرا که ناجوانمردانه چینی نازک تنهایی ایران را درهم شکسته اند.
منتظر حضور پر مهرت هستم.
سبز باشی

زیزی گولو شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

سحر بیدار
من در خواب
سحر بالا
سحر بالا
سحر بالا و باز هم بالا

زیزی گولو شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

خودت میدونی چقدر دلم برات تنگ شده
مرسی که هر وقت صدات میکنم میای پیشم
بیشتر از همیشه عاشقتم

یار همیشگی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 04:48 ب.ظ

دلتنگنم شدید سجر مهربون دوست داشتنی
کاش بودی و آرومم می کردی
دوستت دارم

فریبا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام سحری..چطوری؟یادته این وبلاگت برای محالفت با رئیس جمهوری بود که همش حرف مفت میزنه..جالبه..خیلی جالبه..واقعا این روزها که باتوم رو به تن بچه های ما خورد می کنند نیستی و نمی بینی..می دونم داری می بینی..یادته قرار بود با هم بریم واسه خاتمی فعالیت کنیم..حالا اصلا اوضاع یک جوره دیگه شده سحر..یه جور دیگه..

شیرین دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 08:02 ق.ظ http://tanhaeehayam.blogsky.com

سلام سحرم ، من برای همیشه دارم می رم وبلاگم تا چند وقته دیگه بسته میشه ...

دیگه نیستم .... و

اینو میدونم که تا اطلاع ثانوی خیلی مــونده !!!

بابت همه چی ازتـون ممنـونم !!! ممنونم که طی این سه سال به کلبه یمن سرزدید و دلتنگی های بچگانم رو خوندید .

دلم براتـــون خیلــی تنگ میشه ‌!!!

خداحافظ....

سیب ترش دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

دلم برات تنگ شدهههههههههههههه بوددددددد

آوای سکوت سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

در این دوران تاریک خوشا به حالت که نیستی و مثل ما حرص بخوری... دعا کن همگی زودی بیاییم پیشت
هوای ما رو داشته باش

یار همیشگی سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 03:37 ب.ظ

دریغا که خوبان همگی زود می روند
ما را یاد داشته باش

مردجنوبی سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://pesarjonoub.blogfa.com

سلام
بار دگر باز بازگشتم
همچنان منتظر حضور گرمتان در سرزمین آفتاب هستم

بهار جمعه 5 تیر 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

با کلی تاخیر سلام.تقصیر کنکور بود.
دل بستن آری یا خیر؟!به روزم و منتظر حضورت.فعلا تا بعد...

میلاد بهشتی شنبه 6 تیر 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://aksneveshteh.persianblog.ir

مطلب صادق چناری رو درباره سحر خوندید؟خیلی قشنگه
http://glassagency.persianblog.ir/

سعیده یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://kaktoos55.blogsky.com/

دلم هوای نوشته هاتو کرده بود اومدم دیدم نوشتی :)
این روزها زمزمه ی کوچه بدجور اشک آفتاب را در می آورد
روحت شاد سحر عزیز

سیب ترش دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 08:05 ب.ظ

تا تو رفتی همه گفتند از دل برود ه انکه از دیده برفت
وبه ناباوری و غصه من خندیدند و اه تو ای رفته سفر کرده که دگر باز نخواهی گشت ....

حسرت دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

خوشا به حال بهشتیان که تو در کنارشون هستی
ما را دعا کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام مهربون. خوبی؟
چه خبر از اون وارا
دلمون خیلی برات تنگ شده
سلام م را به خدا برسون

... پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 03:12 ق.ظ http://coldestdark.persianblog.ir

هومممممممممممم
.........
............
........

محمود پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.mkamali.blogfa.com

سلام.. آپم اما....
نارحتم اما بیشتر ازحس لزجی که هدیه این روزهای حکمرانانمان به روح و روان جامعه است. بر خلاف طعنه‌ها، نه از دل بستن است و نه از دل بریدن!..منتظری برسد، تمام هفته در انتظارش هستی، و وقتی می‌رسد، میان اضطراب لعنتی و ناگزیرش، که فرقی نمی‌کند کجا و چه‌طور باشی، در سفر یا حضر، وصل یا هجران، شاد یا اندوه‌زده، نگاهت را به ساعت می‌دوزد و به پنجره و رنگ روز که می‌پرد هی، میان آن همه شوق، که بی که بفهمی شده ملال، شده بی‌حوصله‌گی، ناگهان خودت را در ساعات اولیه‌ی شب پیدا می‌کنی، خودت را می‌بینی که منتظری تمام شود، که هفته دوباره بشود شنبه، که دوباره و هزار و هزارباره انتظار برای آن روز دل‌خواه را آغاز کنی. به گمانم همه‌ش شکل همین شنبه، یکشنبه..هاست. همه‌ همه‌ همه‌ش.

پریسا شنبه 13 تیر 1388 ساعت 11:17 ب.ظ

... و من بهتزده به صفحه ای سیاه چشم دوخته ام که در ان پنداری همه یاوه گویان جمع هستند که از مرگ شیرین ترین سحری که میشناسم گله دارند.اما اینجا کلامی اشنا هست از استادی گرانقدر.سیروس رومی.. پس ان خواب زده دور از وطن منم؟ اینجا هیچکس یاوه گو نیست.من بودم که در بیخبری جان میدهم.ننگ بر من که با وبگردی امده بودم سحر را بیابم و حال استادم را از او جویا شوم.
سلام استاد رومی عزیزم
پریسا صفرپور امشب از بیخبری خودش شرمنده است.

فریبا یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 10:43 ق.ظ

دیشب دلتنگت بودم..تو چرا تو خواب ما نمی آیی؟مگه ما دوستت نداشتیم؟خوب ما هم آدمیم بیا دیگه..

مینا دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

میشه بدونم چقدر دیگه باید نتظر بمونم تا بیای و برا یوشته های من نظر بدی
شدیدا این روزها دلتنگتم
تازگی ها عکستم روی دیواراتاقم بهم دیگه جواب نمیده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

سحر جان یادی از ما نمکنی
منتظرت هستم
همیشه به یادتم

چشم به راه جمعه 19 تیر 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

سحری فقط تو میدونی چرا اینجام .. میدونی که اومدم چی بگم .. اینجوری بد نگام نکن .. من که دوست دارم ..
کاش نرفته بودی و اینجوری نمیشد.. سحر میدونی چقدر دلم گرفته.. خسته م سحر ..خسته..
به خوابم بیاااا .. بهم بگو چی کار کنم .. من نمیدونمممممممممممممم .. به اون خدایی که باهاش قهرم نمیدونم..
فقط تو میتونی .. بیا باهام دعوا کن.. بد و بیراه بگو اما بیااا ،اما
بگووو ...
در اولین فرصت به دیدارت میام ..
سحری منتظرمااااااا
مرامی بیااا

[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 04:33 ب.ظ

سحر تنها کسی بود که بعد از رفتنش من اینطور عذاب کشیدام و هنوز بعد از گذشت هشت ماه نتونستم باور کنم،
اشک ریختنم براش تمومی نداره ای کاش هیچ وقت نبودم و این روز رو نمی دیدم ای کاش زمان به عقب بر می گشت تمام روز وشبهامو به خدا التماس میکردم تا من جاش می رفتم تا سحر می موند.
خدااااااااااااااااااااااااا خدااااااااااااااااااااااااااااا

بابک عریانی دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام به همه ی دوستان خوبی که پیش ما نیستند.اما هرجای دنیا که هستند براشون دنیا دنیا دلخوشی آرزو می کنم.
بابک عریانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد