someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

یاد تو

یاد تو می اید 

یاد تو میرود 

 

یاد تو می اید  

                ان هنگام که لبخندها به اغوش گرم لبها باز میگردند 

                ان هنگام که سرودن شعری عاشقانه اغاز میگردد 

                 

یاد تو می اید  

یاد تو میرود 

          چونان قطره اشکی گرم 

 که گاهی 

از سر شوق 

 و گاهی از سر ؛درد: 

 از بن جان به عمق چشم ها برون میجهد. 

 

یاد تو می اید  و میرود 

چونان ستاره های گمگشته در شبان تار 

چونان ریزش برگ های خیزان در کوچه های بی حصار 

 یاد تو می یاد 

یاد تو میرود .!!

 سالگرد میلادت مبارک ....بانوی شعر و شادمانی :سحر عزیزم:

نظرات 18 + ارسال نظر
پگاه چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

تولد ها نجواهای دل انگیزی از جانب خداوند هستند....
تولدت مبارک سحری:*

... چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

سحر عزیزم میلادت مبارک

مهدی چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سحر جان چند شب پیش با سیما رفتیم یه رستورانی که قبلا یه بار با تو و علی رفته بودیم. سیما انقدر گریه کرد دم در رستوران که بدون اینکه بریم تو برگشتیم خونه ... جات خالیه ... خیلی

arezou چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

ki migeh az del beravad har on ke az dideh berraft. tavalodet mobarak azizam

sahar چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

سحر جان تولدت مبارک همیشه بیادتم

فریبا چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

زندگی همیشه پر از ای کاش هست..پر از لحظات تلخ اندوه بار..پر از لحظه هایی که با خودت میگی...کاش بیشتر بغلش میکردم..کاش بیشتر باهاش حرف میزدم..کاش بیشتر باهاش میرفتم آب انار میخوردم...کاش ....میدونی گلم..چیزی که بیشتر از همه درگیرم میکنه اینه که الان کجایی؟؟؟داری چیکار میکنی؟؟اونجا چه خبره؟؟؟چه خبره که ما رو یادت رفته عزیزم؟
راستی تولدت مبارک خانوم..تولدت مبارک عزیزم...احتمالا تولد آدمها تنها چیزی هست که تو اون دنیا هم و هر دنیای دیگه همراه آدم هست..راستی تولدت مبارک خانوم..تا یادم نرفته بگم امشب..منار پنجره داره برف میاد...و من لیوان هات چاکلت تو دستم..دارم به اتوبان امام علی نگاه میکنم..توی تمام قرمزی هوا..یه حس قشنگی هست..همراه با اضطراب تنهایی..یه حس قشنگ که میگه تو هم حتما داری برف ها رو نگاه میکنی و هیجان زده شدی...نه؟ مثل همون باری که بعد از مدتها شیراز برف اومده بود.. و تو مثل همه مردم شیراز هیجان زده بودی...

فاطیما شنبه 21 آبان 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

سحر جان سلام
گرچه دیر ولی، تولدت مبارک...

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

خوشحالم که وبلاگ سحر رو زنده نگه داشتین. موفق باشین

بهار یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://baharepaeizi.blogfa.com

سلاو وب خیلی قشنگی داری
خوشحال میشم اگر به وبم بیای و اگر موافق بودی بلینکی و بگی با چه اسمی لینک کنم

فریبا دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

این روزها بغض دارم سحر..بغض آذر ماهی دارم..بغض به طولانی شب یلدا...و به تاریکی شبهای زمستان..پر از تنهایی میشوم گاهی و در همه تنهایی هایم به تو فکر میکنم..که در کجای این گیتی پهناور هستی...

.. چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 10:58 ب.ظ http://coldestdark.persianblog.ir

...................
.................
va in bidari e joolideh e ghamginnnnnnnnnnnnn

لیلا پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

یکسال دیگر باز هم بی تو گذشت

زنی از جنسی دیگر پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

تولدت مبارک سحرم توی مجله تولدتو تبریک گفتم میدونم خودت قبل از همه مله رو می خونی
دوست دارم

همسایه سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://hamsaayeh.blogfa.com

سلام
بیشتر از یکساله که نیومدم نت
حالا که اومدم بازم دلم گرفت مثل قدیما

خداحافظ ای شعر بارانی ام
غریب و صمیمانه و ساده ای
تو ای خوب من اسمانی شدی
برای پریدن چه اماده ای

خداحافظ ای ماه شب های گس
غبار غمی بر دل من نشست
سحرگاه رفتن دلم از غمت
شبیه نماز مسافر شکست

تقدیمی همسایه به پرستوی سبکبال اسمان شعر و احساس زنده یاد سحر رومی

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://coldestdark.persianblog.ir

....
...

شهلا پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://shrn.blogfa.com

تولدت مبارک

علیرضا چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.arta17.blogsky.com

سالگرد زمینی شدنت مبارک

HAMIDEH سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 09:43 ب.ظ HTTP://GIRLLIVEE.BLOGFA.COM

آدم هـا می آینـد

زنـدگی می کننـد

می میـرنـد و می رونـد …

امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو

آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه

آدمی می رود امــا نـمی میـرد!

مـی مـــانــد

و نبـودنـش در بـودن ِ تـو

چنـان تـه نـشیـن می شـود

کـه تـــو می میـری

در حالـی کـه زنــده ای …
سلام سحر جان
وبت خیلی جالبه
منتظرم سر بزن
شب بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد