someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

رونمایی 4 کتاب مطبوعات فارس از سیروس رومی تقدیم به سحر

نظرات 7 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام سحر جان
تبریک میگم
کاشکی خودت بودی
البته تو از همه ما آگاه تر هستی

سیب ترش پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

چه جالب کاش اسم کتابها رو هم می زاشتین

همسایه پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://hamsayehh.blogfa.com

سلام استاد عزیز
تبریک میگم و تشکر بخاطر زحمات . تلاش شما در عرصه ی فرهنگ این کشور بویژه استان فارس...
امیدوارم که اجر و پاداش زحماتتان باعث آرامش روح پرستوی سفر کرده سحر عزیز گردد که قطعا اینگونه است...
همیشه سبز و رها باشید...

زارعی شنبه 30 آبان 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام همشهری
حالت خوبه؟
به تو و بابا تبریک میگم که بازم یه افتخار دیگه به کارنامه درخشان بابا رومی اضافه شد.پدرت هنوز روزنامه نگاری من هست و اولین کسی که قوی بودن رو بهم یاد داد...
کاش منم بودم و میدیدم...حیف که هنوز توی این دانشکده موندم و نظاره گر جای خالی تو هستم...باور کن جات خیلی سبزه...

مینا منصوری یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 01:33 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام
چقدر خوشحالم
کاش سحر بود و ما شادمانی اون رو در این شبهای سرد میدیدیم
داره به سالروز رفتنت نزدیک میشه و چه سخت و سردست باور آن روز غمناک

لیلی دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 07:40 ب.ظ

سحر شعراتو خوندم نمی دونی چه حسی داشتم صدای من با شعر تو و اون موسیقی ......انجا همه اشک میریختن
سحر دوستت دارم

لعیا افخمی جمعه 20 آذر 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://have.blogfa.com

قشنگ و زیبا مثل همیشه من آپ کردم خواستی بیا پیشم دوست قدیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد