someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

برای تمام تنهایی هایم می نویسم ! ( روز سعدی مبارک)

 

 

 

تا حالا نشده برای تو بنویسم ؟ نمی دونم چرا !شاید برا این هست که از تو نوشتن سخته ....

کلمه کم می یارم !  نمی شه که همه چیز را توی دوستت دارم خلاصه کنم  و بعدش هم یک نگاه محبت امیز و...... نه  

نه این بار باید همه چیز فرق کنه . دوست داشتن من دیگه از نوع برگ گل و شاخه نبات و بوسه نیست . حرف امروز و فردا هم نیست .

زمان خیلی زود گذشت . نه ؟ یاد اون روز افتادم که برای اولین بار دیدمت .  اون روز هنوز باورت نکرده بودم ! وای خدای من چه روزهایی بود .خستگی اشک هام را خوب یادم هست .....

یک دفعه دلم گرفت ... خوب می دونی برا چی ؟ من همه گذشتم را برای تو پاک کردم . از همه اونهایی که دوستشون داشتم دور شدم . اشک پدرم را دیدم و نگاه منتظر مادرم را ترک کردم .

اما امروز از این جا می خوام ازت تشکر کنم چون اشک پدرم را تبدیل به لبخند کردی و نگاه مادرم را آرامش دادی ...

الان دیگه باورت کردم .

باورم کن .....

 

*********************************************************

Hey buddies! Let me tell you what’s in store for you this week. We start with the flowers (Primrose Day) and go nostalgic with Kindergarten Day, munch our way through Hot Dog Day and get back into our cubicles on Administrative Professionals` Day. It promises to be a fun ride, hop on!

 

 

Primrose Day [ Apr 19 ]

Primrose Day - Apr 19

 Husband Appreciation Day [ Apr 21 ]

Husband Appreciation Day - Apr 21

Kindergarten Day [ Apr 21 ] 

Kindergarten Day - Apr 21

Hot Dog Day [ Apr 21 ] 

Hot Dog Day - Apr 21

April Showers Day [ Apr 22 ] 

April Showers Day - Apr 22

Earth Day [ Apr 22 ] 

Earth Day - Apr 22

Cuckoo Day [ Apr 25 ] 

Cuckoo Day - Apr 25

Administrative Professionals Day? [ Apr 25 ] 

Administrative Professionals Day  - Apr 25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصمیم گرفتم متن آهنگی را که داخل وبلاگم هست را براتون بگذارم .

 

My life is brilliant.

 

My life is brilliant

My love is pure.

I saw an angel.

Of that I'm sure.

She smiled at me on the subway.

She was with another man.

But I won't lose no sleep on that,

'Cause I've got a plan.

 

You're beautiful. You're beautiful.

You're beautiful, it's true.

I saw your face in a crowded place,

And I don't know what to do,

'Cause I'll never be with you.

 

Yes, she caught my eye,

As we walked on by.

She could see from my face that I was,

F....... high,

And I don't think that I'll see her again,

But we shared a moment that will last 'till the end.

 

You're beautiful. You're beautiful.

You're beautiful, it's true.

I saw your face in a crowded place,

And I don't know what to do,

'Cause I'll never be with you

 

 

 

Have a fantabulous week, fellas! I’ll be back soon

 

 

Someone

 

 

 

باید بگم که اول اردیبهشت روز سعدی هست  

TinyPic image

 

TinyPic image

 

یاد روز این شاعر پارسی را گرامی می داریم

 

 

حس جدید من به دنیا ؟؟؟

 

سلام

نمی دونم الان حسم را چه جوری بهتون منتقل کنم . احساس می کنم وارد یک دنیای جدید شدم. یک فصل تازه .
نه اشتباه نکنید به خاطر دماغ و این حرف ها نیست .
این چند شب بعد از عمل حتی ۱ ساعت هم نخوابیدم و این زمان به من فرصت داد تا به خیلی چیزها فکر کنم به گذشته و آینده و به خصوص حال . به اشتباه هایی که کردم . دارم می کنم و خواهم کرد .
شب ها زمان دیر می گذشت . سنگینی عقربه های ساعت  که جلوم مارش می زدن و رژه می رفتن را هنوز حس می کنم . مجبور بودم فکر کنم !؟ به آدم ها ی اطرافم به درسها و پروژه هایی که در پیش دارم به رئیس دانشگاه !!! به استاد ترجمه شفاهی . اون شب را با  سوال های زیادی بدون جواب به صبح رسوندم
احساس می کنم از امروز آدم ها یک شکل دیگه هستن !
الان تنهام . مثل همیشه .... مادرو پدرم نگرانن و نمیدونن سر من چی اومده ؟ اگه تلفن نبود چی می شد ؟ براشون یک عالمه عکس گرفتم و فرستادم .
به نظر من دوری معنی واقعی عشق را به آدم ثابت می کنه .

بگذریم . خدا را شکر عمل خوبی بود .درد ندارم فقط کبودی دارم نه خیلی زیاد اما خوب طبیعی هست . عملم ۲ ساعت و نیم پیش بینی شده بود اما ۱ساعته تموم شد بعد از ۱۰ دقیقه به هوش اومدم . جالب اینه که اصلا هیچی نفهمیدم و خواب هم دیدم ....( این هم از مواردی هست که باعث می شه من با بقیه فرق کنم ) ----> آخه یکی از دوستام می گه تو هیچیت به ادم نمی بره .
دوستای خوبم اینجا را کلیک کنید
..... اینجا...... بقیش را خودتون ببینید .
تا در هفته های آینده بیشتر در موردش صحبت کنم .


خوب این هم از مناسبت های این هفته :

Look Up At The Sky Day [ Apr 12 ]

Look Up At The Sky Day [ Apr 12 ]

Friday The 13th [ Apr 13 ]

Friday The 13th [ Apr 13

Blame Someone Else Day [ Apr 13 ]

Blame Someone Else Day [ Apr 13

Fast Food Day [ Apr 15 ]

Fast Food Day [ Apr 15 ]

Cheeseball Day [ Apr 17 ]

Cheeseball Day [ Apr 17 ]

Thank Your School Librarian Day [ Apr 18 ]

Thank Your School Librarian Day [ Apr 18

 

و اما درخواست های شما :

 پویان

۹ آگست ؟؟؟؟
پاسخ :
پویان جان ۹ آگست خبری نیست ...sorry

 ********

فرزاد (یک دوست)

سلام غریبه عزیز
۱۱ مارس خبری هست ؟ راستی اگر همراه با مناسبت های میلادی مناسب ایرانی را هم بگی بد نیست ؟؟؟
امیدوارم بعد از عمل زیباتر و همچنان سرحال باشی
با آرزوی شادی و موفقیت برای شما .
پاسخ :
سلام
فکر بدی نیست اما  منبع جالبی در این رابطه ندارم .
Dream Day----- Mar 11  هست
در ضمن من غریبه نیستم 
موفق باشی

 

Signing off with cheers aplenty    
 
someone        

 

مماغم چه شود ....

سلام

خوب من از سفر به سلامت برگشتم .

جای شما خالی  کلی توی جاده در حالت های مختلف عکس گرفتیم که مطمئنا به زودی از طرف دوستان خوبمون در راهنمایی و رانندگی به دستمون می رسه ....

حدود900 کیلومتر را یک پشت رانندگی کردم تا زود برسیم به خونمون . راست می گن که هیچ جا خونه خود آدم نمی شه ...

نمی دونم چرا توی سال جدید هر بار یک اتفاقی می یفته که باعث می شه من نتونم وبلاگم را به روز کنم .

یکی از این اتفاقها قاطی کردن مودم و قطع شدن " ای- دی-اس- ال "  بود که حسابی حالم را گرفت .

از طرف دیگه سه شنبه صبح دارم می رم اضافات دماغم را بردارم و بدم برام قاب کنن و جزء افتخاراتم در کارنامه اعمالم بگذارم .

حالا فکر نکنید یک دماغ دارم 4 متر . نه بابا باور کنید بزرگ نیست . خودم هم نمی دونم چرا دارم عمل می کنم . خلاصه اینکه برام دعا کنید مماغم خوب بشه . البته حتما شما را در جریان قرار خواهم داد .

قبل از اینکه مناسبت ها را بگم یک خواهش دارم

1-  تاریخ های درخواستی را به میلادی بنویسید

2-  حتما  اسم خودتون را بنویسد

 

و اما مناسبت ها ....

Humor Month [ April ]

Humor Month [ April ]

Lady Luck Day [ Apr 5 ]

Lady Luck Day [ Apr 5 ]

International Fun At Work Day [ Apr 5 ]

International Fun At Work Day [ Apr 5 ]

Good Friday [ Apr 6 ]

Good Friday [ Apr 6 ]

Tutor Appreciation Day [ Apr 7 ]

Tutor Appreciation Day [ Apr 7 ]

Let Someone Else Clean Day [ Apr 7 ]

Let Someone Else Clean Day [ Apr 7 ]

Easter [ Apr 8 ]

Easter [ Apr 8 ]

Siblings Day [ Apr 10 ]

Siblings Day [ Apr 10 ]

Cheese Fondue Day [ Apr 11 ]

Cheese Fondue Day [ Apr 11 ]

 و در خواست های شما ...

 

 ..........

وبت خیلی قشنگه
میشه بگی ۲۲بهمن و۳۰ مهر چه مناسبتی داره؟
مرسی
پاسخ :
سلام و ممنون به خاطر نظرت
ممنونمی شم اسمت را بگی
۲۲ بهمن می شه ۱۱ فوریه که خبری نیست
۳۰ مهر   Make A Difference Day [ October 22 ]

******

هستی

سلام  someone  نازنین سال نو شادی داشته باشی
این مناسبتها رو چه جوری بدست میاری خیلی بامزه ان
راستی 21 دی یا همون 11 january چی میشه مناسبتش؟
خوش و خرم باشی
     هستی
   http://sofrehvanaft.blogsky.com
پاسخ :
سلام
ممنونکه همیشه به یاد من هستی
Step In A Puddle And Splash Your Friend Day [ Jan 11 ]
موفق باشی

******

 علی اصغر قنبری

سلام سحر خانوم من هم به نوبه خودم سال جدید رو به شما تبریک میگم و آرزو میکنم سال خوب ،خوش ورباری رو یش رو داشته باشید.من متولد ۹/۵/۱۳۶۰هستم و میخواهم بدونم در این روز چه وقایع مهمی رخ داده.بازم ازت ممنونم
پاسخ :
اگه اشتباه نکنم می شه Jump For Jellybeans Day [ Jul 31 ]


 

 

You take care

God bless and bye for now

من در شیراز

 

سلام سلام

بلاخره عید شد و سال جدید اومد

الان که دارم براتون می نویسم شیراز هستم هوا خیلی خوبه ...

همه دور هم جمع هستیم و از این بابت خیلی خوش حالم . آرمین  پسر خواهرم که 1 ماه دیگه 3 سالش می شه داره می رقصه و جای شما سبز کاش بودید چون یک عالمه می خندید.

ساعت 3 صبح از تهران حرکت کردیم و 1 ظهر رسیدیم شیراز جاده خیلی هم شلوغ نبود .

این اولین بار بود که توی جاده رانندگی می کردم . تجربه خوبی بود اما سخت بود که ببینی ماشینها دارن سبقت می گیرن و تو نمی تونی بیشتر از 120 تا بری ( خوب یک جاهایی هم 150)  .

همه یک جورهایی نگامون می کردن  برا بعضی ها جا نیفتاده که یک زن هم می تونه توی جاده رانندگی کنه.

شیراز مثل هر سال  خیلی شلوغه  اما من احساس می کنم امسال بهتر از سال گذشته هست . شیراز هیچ تغییری نکرده و همونجوری هست که بود .

امیدوارم هر جا که هستید بهتون خوش بگذره و تعطیلات خوبی داشته باشید .

 

و اما مناسبتهای این هفته

 

International Goof Off Day [ Mar 22 ]

Cuddly Kitten Day [ Mar 23 ]

Chocolate Covered Raisins Day [ Mar 24 ]

Pecan Day [ Mar 25 ]

Ram Navami [ Mar 27 ]

Doctor's Day [ Mar 30 ]

Doctor's Day [ Mar 30 ]

April Fools' Day [ Apr 1 ]

April Fools' Day [ Apr 1 ]

Palm Sunday [ Apr 1 ]

Palm Sunday [ Apr 1 ]

Laugh Week [ Apr 1 - 7 ]

Laugh Week [ Apr 1 - 7 ]

 

    Great Lovers Day [ Apr 2 ]     Passover [ Apr 2 (sunset) - 10 (nightfall) ]







Passover [ Apr 2 (sunset) - 10 (nightfall) ] / Great Lovers Day [ Apr 2 ]

Find A Rainbow Day [ Apr 3 ]

Find A Rainbow Day [ Apr 3 ]

Tell A Lie Day [ Apr 4 ]

Tell A Lie Day [ Apr 4 ]

 

 

 

 

 

Well, seems like we're gonna have to say Adios yet another time mate. Say La Vi ! And remember ... What goes around... comes around ! So Keep the faith folks..... and I shall be back next week with a greater vigor to come unite