someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

حرفی دیگر

23  

در هیاهویی سبز ،  

 

یک دنیا زیبایی نثار تو باد ،  

 

مرا بخوان در این تازگی ،   

در این وادی بی پایان .. . 

بهترین حجم زیبایی آرزوی من برای چشمانت...  

شاد باشی به وسعت زیبایی های خدا  

 

24

سکوت ناب مرا چه ارزان می فروشی مرد ؟ 

در این آسمان ،  

مرا رها باید تا اوج 

 

تا بودن ...

تا سرو ....

تا شوق ...  .

چشمانم ؟  

دیوانگی زیبایی است ،  

سکوتش تقدیم تو باد ...

نظرات 34 + ارسال نظر
زمین پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://azinzamin.blogspot.com

سحر جون گرچه دیر شناختمت خوشحالم که اولین نظر این قطعه رو من برات مینویسم عزیزم چی بگم جز اینکه:
مرغ بام ملکوتی تو نه از عالم خاک!
آسوده باشی ای زیبا سیرت و صورت

امیر پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 02:07 ب.ظ http://amirkaraj.33ir.com

زیبا بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

تو هم با ما نبودی ی ی ی ی ی ی

سحری بگو چی کار کنم که بیای؟؟ که بگی؟؟

من نا امید نمیشم.. منتظرتم ..

این ۵ شنبه سعی میکنم با دست پر تر بیام

تو میای من میدونم که میای .. میدونم تو تنهام نمیذاری.. میدونم دوسم داری چون من............

میدونی چی میخوام بگم

سحررررررررررررررررررررررررررر




سارا جمعه 10 مهر 1388 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام گلوله محبت
باز با خوندن نوشته هات اروم شدم
خیلی جالبه
خیلی هستی
بیشتر ار آدم هایی که به اصطلاح زنده هستند
همیشه کنار ما باش
به همگی ما امید بده
تا بتونیم مثل تو باشیم کوهی از عشق امید زندگی .......

مریم شنبه 11 مهر 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام سحر خانوم
میدونم حضور نداری در این دیار فانی
ولی خیلی خوب می نویسی
نوشته هات کلی به دل می نشینه
ادامه بده به راهی که داری
به ما هم سری بزن

سعید شنبه 11 مهر 1388 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.sajeed.blogfa.com

مرا در تنش غسل تعمید داد
به من اسم شب اسم خورشید داد

زیبا شنبه 11 مهر 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://dadodel.blogfa.com

سلام سحر گلم...
بودی...
هستی...
باش...
تا ما هم باشیم.
یه روزی ما هم به تو میرسیم...

دامون یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.damun.blogsky.com

سحر عزیزم
چه بوی زندگی میاد از این شعرها...
زنده تر از خیلی از ماهایی
رها باش تا اوج...

سیب ترش یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 11:29 ب.ظ

شریعتی می گه:

شگفت‌انگیزترین آدم‌ها در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه‌اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم، اما وقتی که از پیش ما می‌روند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم. باز می‌شناسیم. می‌فهمیم که آنان چه بودند.

[ بدون نام ] دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

چقدر خوبه وبت به روزه ، وقتی هستی، وقتی هنوز حس مکنیم بودنت رو

نیمه تنهایی دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام سحر جان
خوبی ؟ میبینم امشب مهمون داری
خوش به حالس
اونجا حسابی بهتون خوش می گذره
جای منو اونجا خالی کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 10:57 ب.ظ

سحری دیدی چی شد؟؟؟

میبینی حالمو؟؟؟

دیگه چی بگم؟؟ هرچی باید میگفتم رو شنیدی..

سحررر یه کاری بکن .....................................

۵شنبه میام عزیزممم

برام دعا کن خانمی ..

فعلا

زنی از جنسی دیگر پنج‌شنبه 16 مهر 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

چه قدر دیرم چه قدر درورم وای چه قدر نبودم دارم می ترکم سحر دارم دغون می شم می بینی بازم نشد ... دارم می سوزم توی تب دستامو بگیر باورت می شه ؟؟؟؟!!!!!!!!

ندا یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام بر عزیز دلم
خوبی
نوشته هات زیبا هستند مثل خودت
دلم برات تنگ شده
دلم برای گرفتن دستات تنگ شده
مهربون جونم دوست دارم
از اونجا مراقب ما باش
جات خیلی خالی هست

مینا منصوری یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 11:10 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

هر وقت دلم از همه دنیا میگیره میام اینجا
چقدر برام اشنایی
هرکار میکنم نمیتونم فراموشت کنم
خیلی دلم برات تنگ شده زیبای من
کاش یکم بیشتر مهمون این دنیای حاکی میبودی
خوش بحالت
راستی اونجا چه خبره
بازم بیا تو خوابم
دوست دارم
بوس
بای

آیدا دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

دلم برا خنده هات تنگ شده ...

نیما پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 06:52 ب.ظ http://pastou.blogfa.com

آبجی خوشگلم چقدر تو روزهای سبز جات خالیه
10 ماه از پروازت گذشت

آرام پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 07:19 ب.ظ http://romans19.blogfa.com

تو هستی.همیشه هستی.همیشه.هیچ جا نرفتی.همین دور و برایی.میخوای بدونی چقدر واسمون عزیزی.خب حالا بدون.خیلی.خیلی.

مریم جمعه 24 مهر 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام سحر خانومی
خوبی
خیلی خوشحالم که همه ی جورایی مثل من این باور رو دارند که هستی
یهترین های اون دنیا رو برات آرزو می کنم
امیدوارم اونجا هم هستی شاد باشی

آشنا شنبه 25 مهر 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

علی جان مرسی از اینکه بازم برامون نوشتی........خیلی دلمون تنگ بود....برات رو یا های سبز و قلبی سرخ رنگ آرزو میکنم..........فراموش نکن تا شقایق هست زندگی باید کرد......

آرام برای ع- سحر یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 01:42 ق.ظ http://romans19.blogfa.com

تو را چه به تنهایی و سکوت؟زندگی باید!!!!!

شهرزاد یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

از دل نرود هر آنکه از دیده برفت....
بازم شروع کردم به خوندن...آرزوهامون اون روز گرم تابستون یادته؟؟؟از دانشگاه علامه با یک عالمه کتاب و یک دنیا آزو و نقشه برمیگشتیم؟؟؟؟یادته قوا دادیم بهم تا آخرش باهم باشیم؟؟بی وفایی کردی و بی خبر از خواندن دست کشیدی؟؟؟!!!اما من باهاتم...تا آخرش...
دوستت دارم تا همیشه عزیزم...

حمید دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 01:16 ق.ظ http://bachehayekhat.persianblog.ir

دلم برای دختری که فرصت دیدنش زیاد نصیبم نشد تنگ شده بود؛ دلم برای پدری که از فردای درگذشت نازدخترش طاقت دیدارش را نداشتم خیلی تنگ شده بود؛ دلم برای حضور سبز پدر و دختری که تک تک قدمهاشون رنگ فرهنگ و بوی زندگی می داد، تنگ شده بود... اومدم اینجا تا دوباره آخرین نوشته سحربانوی رومی را بخوانم اما شگفتا که زندگی همچنان جاریست و امتداد حضور ساری... خوشحال شدم که دیدم این سرای خاطره ناک، نشانه هایی از دوستی، از بودن و از زندگی دارد...

همزاد دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://hamzad.persianblog.ir

سلام سحر جان
دلم برات تنگ شد اومدم دوباره بهت سر بزنم
کاشکی می شد دوباره صداتو شنید
مهربون دوست داشتنی

لیلا سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 11:25 ب.ظ

سحر عزیز دلم
نمیدونم شاید دیکه منو فراموش کردی و دیگرانو ومیدونم اونجا بهت خوش میگذره توی بهشتی سحر گلم.سحر گردالوی نازنینم .دیکه نمیخوام برات اشک بریزم وقتی شعراتو میخونم حس میکنم تو یه جور فزشته بودی.۹ آبان تولدته میام و کیک تولدتو کنارت میذارم و با اشکام مزارتو میشورم.تو هم مثل من هستی یعنی مثل هیچکس نبودی.میشه بازم اون بالا با هم جیغ بزنیم ...................سحر حرفام اشک خودمو که در ‌آورد هیچ دل..........شکست دیگه نمی خوام با اون حرفام آزار........ ش بدم.نمی خوام.اما مگه میشه تو نباشی و شادی باشه.سحر آخه این زندگی چه جوری نبودن تو رو تحمل میکنه.باید جوابمو بدی منو که میشناسی .سحر خوشکل نازنازی تو کجای این جاده مارو تنها گذاشتی؟چرا؟برای علی دعا کن برای مامان و بابا برای مرمر. لادن .برای ما
فزشته مهربونم سلام منو به خدا برسون تو خیلی نزدیکی

مینا چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 10:43 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

سحرررررر
توروخداااا یکم بیا دوباره تو خوابم دارم دیوونه میشم

سیب ترش پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 12:32 ق.ظ

تو که نیستی غم غربت با منه
همیشه یه دنیا حسرت با منه
تو که نیستی روزها با شب یکی اند
هر دوشون تاریک اند و تاریکی اند
با تو ماه و همه جا میبینم
حتی خورشیدو شبها می بینم
بی تو این دنیا که تو چنگ منه
دیگه چنگی به دلم نمی زنه
می دونستی ژیش تو گیره دلم
می دونستی بری میمره دلم
هر روز که به تولدت نزدیک تر میشم دلم بیشتر میمیره دختر...
یادته چقدر ذوق کردیم که ماه تولدمون یکیه
یادش بخیر.....

سپهتا جمعه 1 آبان 1388 ساعت 05:01 ق.ظ http://SEPAHTA@YAHOO.COM

چه رفته است که امشب سحر نمی آید؟

شب فراق به پایان مگر نمی آید؟

جمال یوسف گل چشم باغ روشن کرد

ولی ز گمشده ی من خبر نمی آید

شدم به یاد تو خاموش آنچنان که دگر

فغان هم از دل سنگم به در نمی آید

تو را به جز تو نسبت نمی توانم کرد

که در تصور از این خوب تر نمی آید
***************************************


روحش شاد

مهدیه شنبه 2 آبان 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام . کاشکی بودی
بدجور بهت نیاز دارم
کاشکی ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

[ بدون نام ] شنبه 2 آبان 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

عزیز دلم .. این چند وقته همه ی مهربونیتو دیدم..

چقدر آرومم و چقدر شاد و امیدوار وقتی منتظر پنجشنبه

میمونم تا بیام به دیدنت..

راستی تو هم منتظر من هستی؟؟؟؟

با همه ی وجودم حضورتو حس میکنم...

سوسن یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 09:57 ب.ظ http://specially.blogfa.com

یادش شــــــــــــــــــاد!!!

مینا منصوری سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 10:39 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

سحررررررررر
اخه چرا؟
چرا تو بهترین شب زندگیم ۸/۸/۸۸
چرا توی شبی که پیوند آسمونی من و عشقمه
تو نباید باشی
چرا انقدر جات خالیه
دلم برات تنگه سحر میفهمی
دلم تنگه
اونم توی حرم امام هشتم توی تاریخ ۸-۸-۸۸ اخه چقدر جات خالیه
قول بده که بیای منتظرتم عشقم
نمیتونم بگمن بای خیلی پر حرفم باهات

سیب ترش جمعه 8 آبان 1388 ساعت 07:46 ب.ظ

وای سحری فردا تولدته

چه تولدددددییی وقتی میزبانش از زیر خروارها خاک باید از مهموناش پذیرایی کنه

سحری میدونم که امسال تولدته به قلب همه ما سر میزنی و تبریک های مارو میشنوی منتظرت هستم گلم

تولدت مبارک

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

عزیز نازنینم تولدت مبارک

تولد پاییزیت هزار بار مبارک خانمی

جای چشمات همیشه خالیه اینجا

سحری برام دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد