someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

Iran to buy airplanes from China

 

این چین هم شده داستانی برای خودش یادمه یک بار توی خیابون یک آقایی می گفت فقط ۲ تومان نگاه کردم دیدم کفشه . چه ارزون . دورشم خیلی شلوغ بود . همه می خریدن ... چه جورم ... از کجا رسید به کجا . از کفش شروع شد . حالا رسیده به هواپیما .. باز هم خدا عمرشون بده؛شاید باعث شد یکم با خیال راحت تر بریم هوا .. به هر حال اینکه فعلا باید ببینیم به کجا ختم می شه .. از اون جایی که هیچ چیز در این سرزمین ما غیر ممکن نیست ..... از فردا مهر آباد شد پارکینگ (((( گورستان ))))هواپیماهای چینی . من دیگه با الاغ سفر می کنم .. شما چی ....؟   

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 12 دی 1384 ساعت 11:20 ق.ظ http://betterlife.blogsky.com

سلام
ممنون از این که به وبلاگ من سر زدی
باید بگم که وبلاگ بسیار زیبایی داری(مثل مال من!!!)
بازم به ما سر بزن. خوشحال میشم
به امید گامهای استوارتر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد