someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

Love Means Never Having To Say You’re Sorry

 

 

یک اتفاق  :

13 تومان جلوی در دانشگاه جریمه شدم

 

نگرانی :

آرمین 3 ساله فهمید پدرش از این دنیا رفته

 

دل تنگی :

برای خواهرم که می دونم خیلی تنهاست

 

استرس :

برای امتحانها که هر چی نزدیک تر می شم بیشتر می فهمم که توی طول ترم درس نخوندم

 

دانشگاه:

مثل خونه است. دوستش دارم

 

خوشحالی :

از اینکه خدا انقدر نعمت بهم داده

 

اعتقاد :

زندگی با همه سختی هاش زیباست

 

دوری :

بهش عادت کرده بودم اما حالا لحظه شماری می کنم برم شیراز

 

لبخند :

دکتر احمدی رئیس دانشگاه ( اما نمی دونم این روزها چرا انقدر نگران هست )

 

محبت :

خانم رفعتی  . بار اول که شیراز دیدمش فهمیدم بهترینه ....

 

کار:

دوست درم کار کنم اما نمی دونم چرا بیکارم .

 

عشق:

کاری نکن که بخوای ازش معذرت خواهی کنی . دوست داشتن را بیشتر از عشق می پشندم

 

عاشق :

دوست داشتنه زیاد  . عاشق شوهرم – پدرم – مادرم – 2 تا خواهرهام مریم و لادن – 3 تا پسرهاشون آرمان  سامان آرمین

 

هدف :

زندگی خوب – دوست دارم استاد دانشگاه بشم .

 

شوهر :

هیچ کس جز اون نمی تونه تحملم کنه و بلعکس -

 

پدر :

سمبل اندیشه . یک روشن فکر واقعی . می پرستمش . دائم زنگ می زنه وحالم را می پرسه

 

مادر :

همیشه نگران . دلسوز . همیشه دل تنگ .

 

برادر :

2 تا شوهر خواهرم محمد و کامران . خدا یکیش را گرفت .

 

بچه :

فعلا زوده . آرمین را از یک سالگی بزرگ کردم . اون برام همه چیز هست .

 

مرگ :

همه تجربه می کنیم .

دوست ندارم کسی در جوانی بمیره . اما خدا از هر کاریش حکمتی داره . ( خدا را شکر )

زندگی :

با همه سختی هاش خیلی شیرینه

 

خدا :

بدون امید به اون نمی تونم زندگی کنم

 

دوست :

پدر و مادر و حواهر هام بهترین دوست هام هستن

به غیر از اونها زهرا قدیمی ترین دوستم هست همیشه همه جا همراهم بوده . الان صدا سیما موسیقی می خونه

الان ۴ تا دوست دارم که همیشه با هم هستیم : هوناز- شبنم - شهرزاد-  سارا

 

آشپزی :

دوست دارم اما حوصله ندارم . هنوز بلد نیستم برنج درست کنم

 

غذا:

وقتی غذا می خورم آرامش دارم اما بعدش عذاب وجدان

 

رژیم :

اصلا نمی تونم بگیرم .

 

اراده :

باید هدف بزرگی پشتش داشته باشم

 

ورزش :

دوست دارم اما نمی دونم چرا حوصلش را ندارم . ترد میل داره فقط حاک می خوره . هر روز می گم از فردا

 

ماشین :

شاستی بلند دوست دارم اما 206 دارم

 

رانندگی :

دوست دارم  - از آباده تا تهران را یک پشت رانندگی کردم .

 

یک حرف :

برا گفتن زیاده ....

کاش قدر هم را بیشتر بدونیم . چون ممکنه این لحظه آخرین فرصت زندگی ما باشه

 

 

 

 

 ****

 

مناسبت ها ......

 

Rubber Band Day [ May 17 ]Rubber Band Day [ May 17 ]

Plant Something Day [ May 19 ]Plant Something Day [ May 19 ]

Circus Day [ May 19 ]Circus Day [ May 19 ]

Be A Millionaire Day [ May 20 ]Be A Millionaire Day [ May 20 ]

International AIDS Candlelight Memorial [ May 20 ]International AIDS Candlelight Memorial [ May 20 ]

Neighbor Day [ May 20 ]Neighbor Day [ May 20 ]

 

 

 

 

  Bye for now Take care

 

someone

نظرات 25 + ارسال نظر
مامانی سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 09:41 ق.ظ

به نام خدا !!!
از اینکه می بینم نفر اول هستم که متن جدیدت رو می خونم به خود می بالم و راستی از اینکه باعث شدی مشهور بشم هم ممنون!!!!!!
خارج از شوخی همیشه سبک نوشتنت روی من یکی که خیلی تاثیر می گذاره...خیلی خوشحالم که ما ۵ تا دوستیم امیدوارم کنار هم و با هم موفق و خوشبخت باشیم
دوستت دارم خودتم می دونی....

آلبالو خانوم سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 11:14 ق.ظ http://chickenlittle.blogsky.com

سلام.. خوبی ؟‌ای جان نمی دونستم مزدوجی.. چقدر من ناراحت شدم برای آرمین کوچولو. عزیزم چه طبقه بندی خوبی داری برای احساساتت. راستش اگه من مث تو میتونستم آنالیز کنم نصف مشکلاتم کمتر بود. باید ترای کنم اینجوری زیرو بم همه حس هامو بکشم بیرون.مرسی که یادم دادی

عمو سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

عمو جون سلام
ممنون از حضور سبز و گرم و صمیمی تون در وبلاگ پردیس عشق ... راستش اومدم گلی به یادگار تقدیم تون کنم ...اما شرمنده شدم ...چرا که شما بوستانی از گل هستید .... فقط یک آرزو .... همیشه شاد باشی و خرم ...دوستار شما عمو

شاهرخ سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 01:32 ب.ظ http://xpsoft.blogsky.com/

سلام
ممنون از مطالبتون

م.ج سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://lovsat.blogsky.com

موفق و پیروز باشید اولین نفری که تولد وبلاگ رو به من تبریک گفت شما بودی متشکر از لطفت وبلاگ عالی داری جالب بود موفق باشید

خاطره سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
اینکه به چیزهای خوب فکر میکنی خیلی خوبه
اینکه خوبی ها و بدی ها رو باهم میبینی خیلی ارزش داره

قند و گلاب(شمع طرب) سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://ghandogolab.blogfa.com

سلام

شبتون بخیر

جدی می گم،وب جالبی دارید

ممنون که سر زدید

منم از این به بعد زود زود بهتون سر می زنم

علی چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 07:55 ق.ظ

مطالبت مثل همیشه علی هست
فقط یک مقدار از من بیشتر تعریف میکردی علی تر می شد
همیشه در کنارت خواهم بود

علی چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 07:57 ق.ظ

مطالبت مثل همیشه عالی هست
فقط یک مقدار از من بیشتر تعریف میکردی عالی تر می شد
همیشه در کنارت خواهم بود
( این نوشته اصلاح شده میباشد )

مامانی (شهرزاد) چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 09:48 ق.ظ

راستی دیروز یه چیزی یادم رفت در مورد استاد رفعتی و دکتر احمدی باهات ۱۰۰٪ موافقم منم جفتشون رو خیلی می دوستم... هر دوشون نفس من هستن....

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://rue.blogsky.com

تا حالا به این چیزها فکر نکرده بودم....

پژمان چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://emprator.blogsky.com

خیلی جالب بود
خدا قوت

امیر چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://amirlovek.blogsky.com

چون ابر به نوروز رخ لاله بشست
برخیز و به جام باده کن عزم درست
کین سبزه که امروز تاماشاگه توست
فردا همه از خاک تو بر خواهد رست

-------
مراقب خودت باش

bebo2264 پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 09:11 ق.ظ

salam.sahar jan، man webloget ro khondam kheyle tahte taser
gharar gereftam . va motasefam babate shohar
khaharet.omed varam ghame akharet basheh va harche khake
oneh baghaye omre to va ali jan basheh .va va va salyan deraz
baham zere ye saghf be khobe va khoshe zendege koned.va va va
bacheh dar beshed o arose naverh hatonam bebened.
weblog kheyle ghashange sakhte kheyle ham ba salegheh hast

مانی پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
ممنونم که به من سر میزنی. خوشگل مینویسی با یه خورده دقت میتونی خیلی راحت برسی به اون بالا بالا ها
.مانی

هوالمعشوق پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://mamalkhabar.blogfa.com

زندگی یعنی همین...

مرد خاکستری پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 04:56 ب.ظ http://hkhakestari.persianblog.com

سلام سام وان
از گفتن ترسهات و آرزوهات ممنون
موفق باشی
تا بزودی خداحافظ

[ بدون نام ] جمعه 4 خرداد 1386 ساعت 02:34 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 4 خرداد 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

یکم به وبلاگت برس ... چرا فیلتر شده ؟

afshin germany جمعه 4 خرداد 1386 ساعت 10:13 ب.ظ http://rooidad.persianblog.com

axha va karat ziba bud bazam sar mizanam
shad bashid ,, bedrood

آتوس شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 05:46 ق.ظ http://eae3.blogsky.com

سلام دوست من ...
ممنون از اینکه افتخار دادی...
اول از همه بگم دلم برای آرمین کوچولو کــــبـــاب شد...ولی جای شکرش باقیه که خالهء خوبی مثل تو داره...
و دوم اینکه حکمت تنها زمانی به نفع تو رخ میده که تو یا کسایی که بهت نزدیکن اعتقاد کامل به خدا داشته باشن..وگرنه هر اتفاقی که بیفته ، صرفآ تنها یه اتفاقه...شاید هم ما اسم حکمت رو یه اتفاق بد میذاریم تا برامون کمی قابل تحمل تر بشه...راستی چرا ما هیچوقت اتفاق های خوب رو حکمت نمیدونیم..؟! همهء قصه های این دنیا که به خوبی تموم نشدن تا بگیم توی هر بدی حکمت خوبی بوده....
به هر حال....وقتی که جریان تصادف رو میخوندم موهای تنم سیخ شده بد.............................
بازم بیا پیشم...بابت مناسب ها هم ممنون....
دوست تو : ساشا

امیر شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://amirlovek.blogsky.com

سلام عزیز
وبلاگت فیلتر شده . الان هم من با انتی فیلتر بازش کردم.
نمیدونم چی تو وبلاگت داری که فیلتر شده
به هر حال برو بلاگ اسکای . همون اول یه لینک داره که فیلتر رو درست میکنه .
مراقب خودت باش.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام
مشکل بر طرف نشد سحر جان ؟
کمکی از من بر می یاد

علی

هاج دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://gerdali.persianblog.com

از وبت خوشم اومد
تو هم یه سر به من بزن

شیرین دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

روحت شاد نازنینم همیشه به یادت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد