someone says something

someone says something

someone says something

someone says something

سال جدید با اتفاقات جدید به زودی فرا می رسه ...

باز جای شکرش باقی هست که این سنت شیرین هنوز توی خون ماست .
من به نوبت خودم سال نو را به شما دوستان خوبم تبریک می گم و آرزو می کنم در سال جدید همه ما با فکری آزاد به استقبال زیبایی ها بریم چرا که هیچ چیز به اندازه اندیشه و فکر در این دنیا با ارزش نیست و زملنی ما موفق خواهی بود که با اندیشه به مبارزه با سختی ها بریم . برای همه شما تعطسلات خوبی را آرزو می کنم .
وبلاگ در طول تعطیلات نوروزی فعالیت نداره .. به امید خدا بعد از ۱۳ به در .
امیدوارم چهارشنبه سوری این مراسم زیبا را پاس بدارید و به درستی اون را به جا بیارید . فال گوش یادتون نره .

به امید دیدار . someone

نظرات 1 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 23 اسفند 1384 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.mehrre2.blogfa.com

سلام
مرسی که به من سر زدید ...
سال خوبی داشته باشید...
یا علی*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد